נהריה "העפילה" לליגה השנייה
ספסל ,24/08/2011


שאול אייזנברג נעתר לבקשת איגוד הכדורסל וקבוצתו תשלים את פאזל המועדונים בלאומית שיעמוד על 14. הפועל בארי ומכבי שוהם אליהם פנו קודם לכן סירבו בשל בעיות תקציביות.

הרבה אנשים לא האמינו לכך אבל בסוף זה קרה. עירוני נהריה שרק לפני שלושה חודשים ירדה מהליגה הלאומית לארצית לאחר עונה רעה מאוד מבחינה מקצועית הצליחה לשרוד בליגה השנייה. בעקבות החלטת המנהלת ואיגוד הכדורסל על הקפאת היורדות בעונה שעברה ועלייתה של מ.כ הבקעה נוצר מצב כי בלאומית יש רק 13 קבוצות. אנשי האיגוד פנו בתחילה להפועל בארי ומכבי שוהם, אך השתיים דחו את הבקשה מכיוון שלא יכלו לעמוד תקציבית בתנאי הסף (750,000 ₪).

הפנייה הבאה נעשתה בשעות האחרונות לעירוני נהריה ולבוס שלה, שאול אייזנברג, שהסכים ובעקבות כך הצפוניים יתמודדו עונה נוספת בליגה הלאומית. לקבוצה עדיין אין מאמן ובדומה לשנה שעברה גם הפעם ההכנות ייעשו בחופזה, רק שעכשיו מאמינים בעין שרה כי התוצאות יהיו שונות.

מי שככל הנראה ימשיכו בקבוצה לעונה נוספת הם אורן בן חמו וג'רון רוברטס הוותיקים שהצטרפו במהלך השנה האחרונה. ג'ונתן בייז ואיליה פרחימיוק שחוזרים מהשאלה ממעיליא/ריינה. גם שמו של אסף אוחנה נקשר לקבוצה. עדאל מתא ששיחק בהפועל מעיליא סגור אף הוא.

לגבי חיזוק אפשרי, אבי אליהו ששיחק בהפועל עפולה נמצא בראש הרשימה של הנהרייתים ולא מן הנמנע שהוא יכדרר בעין שרה בקרוב. זהות המאמן עדיין לא ידועה כאשר נכון לעכשיו רועי אייזנברג לא מעוניין להמשיך בתפקיד. ארז ביטמן עלה כמועמד אפשרי לקחת את המשרה.

כזכור לפני מספר שבועות שמה של נהריה קושר לליגת לוטו לאחר שבמנהלת יצאו בהודעה כי כל מועדון שיעמוד בתקציב המינימום (5 מיליון ₪), יציג תוכנית כלכלית ברורה לשלוש השנים הקרובות ואולם מתאים שיעמוד בסטנדרטים הרצויים יכול למצוא את עצמו בליגת העל.

שאול אייזנברג שלח לטענתו מסמך שאנשי המנהלת אישרו כי קיבלו אותו בו הוא מעדכן כי עמד בתקציב הסף המבוקש ולשם כך הוא רואה את קבוצתו ראויה להשתתף בליגה הבכירה בישראל. למרות זאת במנהלת חשבו קצת אחרות ובישיבת דירקטוריון שנערכה הוחלט כי המועדון מהגעתון לא יהיה חלק מהמועדון האקסקלוסיבי.


אליהו. האם הוא יהיה בנהריה?








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();