כוכבת המחזור


חמישיית המחזור ה-16
ליאור קלינגר ,07/02/2005

חמישיית המחזור ה-16 הגיעה באיחור רב, שעה קלה לפני תחילת המחזור ה-17. אין מה לעשות, שני מחזורים בשבוע מעייפים גם את ציידי הסטטיסטיקה ב'ספסל'. מיכל אפשטיין היא כוכבת המחזור ובחמישיית המחזור מיוצגות חמש קבוצות שונות.

כוכבת המחזור – מיכל אפשטיין
הגיע זמן לקצת אפליה מתקנת לטובת אשדוד. ניצחון של ירושלים אצל רוב הקבוצות הוא לא סיבה לחגיגה, אבל אשדוד שהפסידה בבית לאס"א בסיבוב הקודם השיגה ביום חמישי ניצחון מאד משכנע ומיכל אפשטיין הצטיינה לאורך כל המשחק עם 23 נקודת בתשע מ-12 מהשדה ושבעה כדורים חוזרים. אפשטיין, שהצטרפה לאשדוד לאחר שעזבה את אוניברסיטת בוסטון, עשתה רק טוב לאשדוד מאז שהגיעה.

חמישיית המחזור
תמרה מור – בנות רעננה הרצליה אמנם הפסידו אבל תמרה מור עשתה מעל ומעבר עם 27 נקודות על ההגנה הכי חזקה בליגה. מור קלעה את עשר הנקודות הראשונות של רעננה הרצליה במשחק ב9:59 הדקות הראשונות, ו-14 מה-19 הראשונות.

אלכסנדרה מוסיץ' – מוסיץ' נתנה את משחקה הכי טוב העונה עם שיא עונתי של 22 נקודות בתשע מ-12 מהשדה בניצחון של רמת חן על חיפה/מוצקין.

מיכל אפשטיין - שיא עונתי לאפשטיין בניצחון השני ברציפות של אשדוד.

שאמיקה כריסטון – עוד יום במשרד לכריסטון המצוינת, 19 נקודות זה כל מה שנדע מבחינת הסטטיסטיקה שלא עשו במגרש אבל לא צריך מספרים כדי לדעת שהיא זו שהובילה את רמלה לניצחון החשוב בהרצליה.

אוקטביה בלו – 22 נקודות באחוזים טובים ושבעה כדורים חוזרים בניצחון של בני יהודה באוסישקין שקטע רצף של ארבעה הפסדים לכתומות.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();