בית יוסף. מצפין לגן נר



עולה לליגה של הגדולים
ספסל ,03/06/2012

אחרי חמש עונות בליגה הלאומית, יועד בית יוסף עוזב את מכבי "איתי" באר יעקב לטובת הפועל גלבוע/גליל בה סיכם לשנתיים. בעונה שעברה נבחר לשחקן העונה בליגת המשנה עם 19.9 נק' ו-5.5 אס' למשחק.

לאף אחד לא היה ספק שיועד בית יוסף ישחק בעונה הבאה בליגת העל, השאלה הייתה רק איפה. היום קיבלנו את התשובה, כאשר שחקן העונה בליגה הלאומית חתם בהפועל גלבוע/גליל, בה יתפוס את מקומו של אופיר פרחי.

בית יוסף גדל בהפועל גבעתיים ואף נבחר לשחקן העונה בליגה לנוער בעונת 05/06, כשבמשחקו האחרון הוא קולע 55 נק' בהפסד בהארכה בדרבי לעירוני ר"ג. את תחילת הקריירה שלו בבוגרים עשה במכבי אשדוד, בה שיחק שנתיים בליגה הלאומית. בעונת 08/09 פרץ במדי אליצור רמלה כאשר קלע לראשונה בממוצע דו-ספרתי (10.4 נק').

בתום העונה הוא הצטרף לראשונה למכבי באר יעקב, אך בקיץ 2010 חתם בהפועל בארי. אחרי שבעה משחקים בלבד חזר לבאר יעקב והמשיך במגמת השיפור, כשהוא קולע 15.7 נק' למשחק ומקבל זימון לנבחרת האולימפית איתה שיחק באוניברסיאדה 2011 (8.5 נק' למשחק).

בעונה שעברה בית יוסף הפך לשם המדובר ביותר בליגה הלאומית, כאשר הוביל את באר יעקב לגמר הפלייאוף עם 19.9 נק', 2.8 ריב' ו-5.5 אס' בעונה הרגילה, שהעניקו לו את תואר השחקן הישראלי של העונה. את הפלייאוף הוא פתח בסערה כאשר בשלושה מארבעת משחקי רבע וחצי הגמר קלע 30 נק' ומעלה, אבל בגמר מול הפועל ת"א התקשה להציג את יכולתו הרגילה וסיים את הפלייאוף עם 20.9 נק' ו-4.5 אס' בממוצע.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();