טפירו. "מרגש לחזור"



טפירו חוזר למלחה
ספסל ,12/07/2012

בגיל 37, שחקן העשור ישוב לקדנציה שלישית בהפועל ירושלים, שלא הגיעה לגמר הפלייאוף מאז עונתו האחרונה בקבוצה. "תמיד הרגשתי חיבור מדהים עם העיר וכמובן האוהדים", אמר הגארד.

קאמבק מופלא במלחה: מאיר טפירו הבלתי נגמר חתם לעונה הקרובה בהפועל מגדל ירושלים וחוזר לקדנציה שלישית במועדון. טפירו (37, 1.92), אחד מגדולי הכדורסלנים הישראלים בכל הזמנים, מזוהה מאוד עם הפועל י-ם אחרי ששיחק פה במשך 5 עונות והיה שותף להרבה רגעים גדולים שנחרטו בזיכרון הקהל במלחה. אחרי שתי עונות מוצלחות במכבי אשדוד שהוכיחו שלניסיון ולווינריות אין תחליף, מאיר חוזר להפועל ויהיה הרכש השני הקיץ בסגל של דרוקר אחרי הבאת ג'וש דאנקן, גם הוא מאשדוד.

טפירו חתם היום (רביעי) על החוזה ומחר הוא צפוי לקחת חלק במשחק ראווה למען ארגון עלה בטורניר סטריטבול ירושלים 2012. טפירו הנרגש אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "מרגש אותי מאוד לחזור להפועל, שיחקתי במועדון בשתי קדנציות קודמות ותמיד הרגשתי חיבור מדהים עם העיר ועם אנשי המועדון וכמובן האוהדים. אני שמח מאוד בימים האלה, שמח על האפשרות להיות חלק ממלחה, חלק מהעוצמה הזאת של מועדון גדול, גם אם בשנים האחרונות לא הכל הלך חלק פה".

"היו לי שנתיים מדהימות באשדוד ואני רוצה להודות להם על כל רגע", המשיך טפירו ואמר: "עכשיו אני מוכן לתת את כל כולי לירושלים. אני אוהב את העיר, אוהב את מה שהיא מייצגת ואת האהבה שיש פה לכדורסל. אני מבקש מכולם לתת כתף, להיות ביחד, לעזור בכדי להביא שמחה והצלחה למועדון ולעיר. היו לי שיחות טובות מאוד עם שרון דרוקר ועם אנשי המועדון, אני מרגיש שכולם מכוונים את כל מרצם כדי להצליח יחד עם הרבה הנאה ונשמה".

בשנתיים לאחר מכן שיחק טפירו בבני השרון ונאנסי הצרפתית ובעונת 05/06 חזר לקדנציה נוספת עם הקהל במלחה. טפירו הביאו עמו את כל היכולות והמנהיגות ועזר לקבוצה להעפיל לגמר הפלייאוף וגמר הגביע ובאירופה עקף את בודירוגה ורומא בדרך לחצי גמר היול"ב. העונה לאחר מכן הייתה נהדרת עבור טפירו והפועל אז הגיע התואר הראשון של מאיר עם זכייה בגביע המדינה כקפטן הקבוצה. העונה הסתיימה בהפסד הכואב למכבי בגמר, שהיה המשחק האחרון עד כה של טפירו בהפועל י-ם.

טפירו עבר לבני השרון שם שיחק במשך שנתיים והמשיך למכבי ראשל"צ, ובסיום עונת 09/10 זכה לכבוד ענק כשקיבל את תואר "שחקן העשור". לאחר מכן הרכז הוותיק החליט להצטרף לעולה החדשה מכבי אשדוד, אותה הוביל לשנתיים נהדרות שהסתיימו בחזרה של טפירו למעמד הגמר. מהנבחרת הוא פרש ב-2009 לאחר 116 הופעות והשתתפות בארבע אליפויות אירופה. טפירו ייכנס לעונה ה-18 שלו בליגה הבכירה כשהוא במקום ה-20 בקלעי כל הזמנים ובמקום ה-8 בקלעי כל הזמנים של הפועל ירושלים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();