זהביאן. הקפטן ממשיך



זהביאן ובלייר ממשיכים בנס ציונה
ברק חקלאי ,13/07/2012

שני הגבוהים חתמו לעונה נוספת בקבוצה של נדב זילברשטיין שחתמה לפני מספר ימים גם על חוזה עם טל דן. "שמח שהצלחנו להשאיר אותם אצלנו" אמר היו"ר יניב מזרחי.

נדב זילברשטיין וקבוצתו, עירוני נס ציונה, ממשיכים לעבוד בקיץ לקראת עונת 2012/13. המועדון שרק בשנה החולפת עלה לליגה הלאומית והגיע עד לחצי גמר הפליאוף הודיעה כי החתים לעונה הבאה את הקפטן, רז זהביאן, וכן את הזר האמריקאי, גייב בלייר, שניהם שיחקו במדים הכתומים גם ב-2011/12.

לזהביאן מדובר על עונה שלישית ברציפות בכתום לבן של נס ציונה לאחר שבשנתיים הקודמות סייע כאמור לקבוצה לעלות ליגה ולהתברג חזק בצמרת הלאומית. בעונה הסדירה תרם 8 נק' ו-5.6 רב' ואילו בפלייאוף שדרג את עצמו ל-9.7 נק' ו-4.5 רב' עם תצוגת שיא במשחק מס' 2 בחצי הגמר מול אלופת הליגה, הפועל ת"א, בו קלע 20 נק' וקטף 8 רב'.

בלייר שהגיע לאולם המושבה במחזור התשיעי של העונה השתלב נהדר במערך של זילברשטיין והרבה בזכותו הצליחה העולה החדשה להציג יכולת גבוה. מספריו בעונה הרגילה, 16 נק' ו-9.3 רב'. בפלייאוף העמיד 16.5 נק' ו-7.8 רב'.

יניב מזרחי יו"ר עירוני נס ציונה סיפר על החתמתם של השניים: " אני שמח שהצלחנו להשאיר שני שחקני כמו גייב בלייר ורז זהביאן. רז הוא בן בית בנס ציונה והעובדה שהוא איתנו כבר שנה שלישית ברציפות מדברת בעד עצמה כי במציאות של הכדורסל הישראלי , המשכיות היא מצרך נדיר. רז מביא איתו הרבה ניסיון , קשיחות ומנהיגות ואין ספר שהוא אחד הגבוהים הטובים בליגה. לגבי גייב בלייר , הוא היה אחד הזרים הטובים בליגה בעונה שעברה ואני בטוח שאחרי עונה בה הוא למד להכיר את הליגה שלנו אני בטוח כי הוא ישדרג את המשחק שלו וגם את הקבוצה שלנו "






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();