רון. ידרים לקריית גת



אור רון סגר בקריית גת
ברק חקלאי ,26/08/2012

הרכז הישראלי ידרים לעולה החדשה ויהווה יחד עם חן גונשור ודורון קצף את הקו האחורי של רוני צוקרמן. העמיד בעונה שעברה 8.8 נק', 3.4 רב' ו-3.3 אס' בכפ"ס/כוכב יאיר.

עוד שחקן ישראלי שהיה מבוקש מאוד בקיץ האחרון מצא את מקומו בליגה הלאומית. אור רון (24, 1.85) סגר בעולה החדשה, מכבי קריית גת, לאחר מו"מ ממושך. ביום שישי האחרון הסכים השחקן לטיוטת החוזה והוא צפוי לחתום סופית מחר (שני) ולערוך אימון בקבוצתו החדשה.

רון שיחק בעונה שעברה בהפועל כפ"ס/כוכב יאיר ועזר למועדון הצנוע מהשרון להישאר בלאומית לאחר מאבק ממושך כנגד הירידה. את הליגה הסדירה סיים עם 8.8 נק', 3.4 רב' ו-3.3 אס'. בפלייאוף התחתון שדרג את מספריו משמעותית עם 10.5 נק', 5.5 אס' ו-42% מחוץ לקשת.

הרכז בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים והוא בנו של עופר רון, ממאמני המחלקה לאורך השנים, ועוזרו של ארז אדלשטיין בהפועל ת"א בשנה החולפת. בקיץ 2004 אף נמנה על סגל נבחרת הקדטים לאליפות אירופה. את גיל הבוגרים החל במכבי אשדוד ולמרות שהיה רק בן 18 קיבל למעלה מ-10 דק' על הפרקט בכל שבוע.

תחנתו הבאה הייתה אליצור יבנה (2007/8) בה עלה מהספסל וניסה לתרום מכישרונו ויכולותיו. לאחר מכן חתם בהפועל לב השרון ושם למעשה ביצע את פריצתו כאשר יחד עם סגל אלמוני לחלוטין ועם זר חדש העונה לשם אדריאן אוטר הצליח לסחוף את השרונים עד לחצי גמר הפלייאוף, קרוב קרוב להשגת הכרטיס לליגת העל. רון נתן ב"סאונה" כמעט 10 נק', 3.8 אס' ו-3.1 רב' ב-32 דק'.

בעקבות העונה הטובה חזר ליבנה הפעם בתור הרכז הראשון של גלעד כץ (2009/10). הוא החל את השנה מצוין, אך פציעה טורדנית שהגבילה אותו למשחקים רבים ולאחר מכן גרמה לו להיעדרות ממושכת השפיעה עליו ועל קבוצתו מאוד. את 2010/11 פתח בהפועל חולון וקיווה לקבל הזדמנות, אולם לאחר שזאת לא הגיע, ירד רון ללאומית ושיחק במכבי הוד השרון. ב-18 משחקי ליגה בעתידים צבר 11.5 נק', 3.2 רב' ו-3.2 אס'.

הסגל של רוני צוקרמן בקריית גת כמעט והושלם לחלוטין כאשר כרגע עדיין מחפשים אחר זר בעמדת הסנטר. וויל האריס, גרי גנדל, רום קורנליוס ויוסי סיידוף הצטרפו לעולה החדשה כשקובי שרביט, תומר פיסצקי, חן גונשור, עוז סמוכה ודורון קצף ממשיכים לעונה שנייה ושי גואטה בוגר מחלקת הנוער נמנה אף הוא על הסגל.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();