השגרירה עוברת לאלופה


לירון כהן באלופת איטליה
ספסל ,12/09/2012

לירון כהן, קפטנית נבחרת ישראל ושחקנית סקיו בשנתיים האחרונות, עברה לשורות טארנטו ב"עסקת השנה" של כדורסל הנשים האיטלקי. כהן תנסה להוביל את הדאבליסטית האיטלקית להגנה על כל התארים. תגובתה - בפנים.

טארנטו האיטלקית ניצחה בגמר בעונה שעברה את סקיו של לירון כהן, שנה בדיוק אחרי שסקיו וכהן היו אלה שזכו באליפות על חשבונה של טארנטו. לאחר שסקיו החליטה להפר את החוזה עם כהן לעונה הקרובה, למרות מחאת האוהדים המקומיים, טארנטו החליטה לנצל את ההזדמנות ולהעביר לשורותיה את הרכזת הישראלית. במה שנראה כמו טרייד, הרכזת הפותחת של טארנטו בשנים האחרונות, האיטלקיה גיורגיה סוטנה, עשתה את הדרך ההפוכה לסקיו.

כהן רשמה בעונה שעברה ממוצעים של 8.8 נקודות ו-4 אסיסטים ביורוליג בעונה שעברה, ו-10.5 נק' עם 3.9 אס' למשחק בליגה האיטלקית. כהן הובילה את סקיו ל8 האחרונות של היורוליג, לאחר שלפני כן הגיעה לפיינל פור במדי קוסיצ'ה הסלובקית. זו תהיה העונה השישית ברציפות של כהן באירופה, והשלישית ברציפות באיטליה.

"אני שמחה שסוף סוף הקיץ הארוך והלא קל שעברתי הגיע לסיומו בצורה טובה עם החתימה בטארנטו. אני שמחה ומרגישה תחושת גאווה להמשיך כמו בכל עונה ולהיות חלק מקבוצת צמרת, ולהמשיך ולשחק בקבוצות ובליגות הטובות באירופה", סיפרה לירון כהן ל'ספסל'. "אני שמחה ומוחמאת לאורך כל הקיץ על ההתעניינות של קבוצות מכל אירופה", הוסיפה כהן שתמריא לאיטליה מיד אחרי ראש השנה.

אין ספק שזו עסקה חמה מאד בשוק המלפפונים האיטלקי, טרייד נדיר בין קבוצות הצמרת המובהקות של הליגה. הטרייד זכה לכינוי "עסקת השנה" באיטליה. "היו המון שמועות ״וידיעות חמות״ לגבי הטרייד המדובר, בכל מקרה ענייני חוזים ודברים שלא תלויים בי התרחשו בדרך ולכן בסופו של דבר אחרי משא ומתן ארוך בין שני המועדונים שכלל בתוכו מספר שחקניות, חתמתי באלופת איטליה. המטרות של טארנטו כמו תמיד הן לשמור על תואר האליפות ושני הגביעים הנוספים", הוסיפה כהן.

כהן כאמור נפרדת מהקהל המדהים שתמך בה בסקיו לאורך שנתיים. "אני נפרדת מקהל חם ואוהד עם תמיכה ואהבה שהניסיון כרגע להסביר עד כמה רק יגרע! אבל המעבר והחתימה מרגשים ואני בהחלט מצפה לו. אני שחקנית מקצוענית ובכל מקום שאני נמצאת אני נותנת את ה100 אחוז ואני אמשיך להיות כזאת גם בטארנטו", סיכמה כהן.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();