בוכמן. תחנה נוספת בקריירה



יפתח בוכמן בר"ג
ספסל ,05/10/2012

הקבוצה מזיסמן השלימה את הסגל שלה לעונה הבאה עם אחד המלפפונים החמים של הקיץ. עם הצטרפותו הפכו הבחורים של עמי נאווי למועמדים בכירים לעלות בסיום העונה לליגת העל.

---דיווחו של גל גרינברג---

עירוני ר"ג ממשיכה להתחזק כשהסגל של עמי נאווי קיבל לשורותיו ישראלי בכיר נוסף, יפתח בוכמן (26, 1.96), ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי "איתי" באר יעקב והוביל אותה עד לגמר הפלייאוף מול קבוצתו האהודה, הפועל ת"א.

בוכמן שגדל במחלקת הנוער של האדומים ואף לקח עימם את גביע המדינה בעונת 2004/5, עבר מאז לא מעט קבוצות בקריירה. הוא שיחק שלוש עונות עם קבוצת הבוגרים של הפועל וב-2007/8 עבר לבני השרון. לאחר שהבין כי יהיה לו קשה להתפתח בליגת העל, ירד ללאומית ושיחק באליצור רמלה בה קיבל למעלה מ-19 דק'. כאמור את השנתיים האחרונות העביר ב"איתי" באר יעקב.

בוכמן מצטרף לקאדר המרשים שנבנה בר"ג וכולל בין השאר את דורי אסף, איתי גרינבוים, עמית תמיר ו-ולאדי ירמישין. קבוצתו של נאווי ערכה בימים האחרונים את משחקי ההכנה הראשונים שלה לקראת העונה הקרובה והשאירה רושם חיובי מאוד עם ניצחון 59-81 על קריית ביאליק, כשגם בהפסד בגמר טורניר ההכנה הצפוני מול הפועל עפולה ניתן היה לראות כי הזיסמנים ידברו חזק בצמרת הלאומית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();