מילר. עונה שלישית בישראל



מילר חתם בנהריה
ספסל ,28/12/2012

האמריקאי שהחל את העונה בליגה הראשונה בארגנטינה החליף את אדם מקוי שדווקא הציג יכולת גבוהה בעשרת המחזורים הראשונים (20.9 נק' ו-3.1 רב'). "היינו חייבים לשנות דברים בקבוצה בגלל כל הפציעות שהשחקנים עברו ועוברים בזמן האחרון". אמר מאמן הקבוצה, שי מינסטר.

---מאת לילך וייס---

בעירוני נהריה החליטו לבצע מהלך מעניין, ולאחר 10 מחזורים בלבד בליגה הלאומית וכשהם ממוקמים בצמרת הגבוהה, החליט הצוות המקצועי להחליף את אדם מקוי בנייט מילר ששוחרר מקבוצתו הארגנטינית לפני מספר שבועות. החילוף אולי נראה מפתיע נוכח היכולת הטובה אותה הציג הגארד האמריקאי עד כה עם כמעט 21 נק' למשחק ו-3.1 רב', אבל בשאר הפרמטרים היה רחוק מלהרשים.

הסיבה המרכזית לשינוי בנהריה היא מסכת הפציעות שעוברת על הקבוצה בשבועות האחרונים. "היינו חייבים לשנות דברים בקבוצה בגלל כל הפציעות שהשחקנים עברו ועוברים בזמן האחרון", אמר המאמן, שי מינסטר. בנהריה הגיעו להחלטה כי יש צורך בזר שיכול לשחק ביותר מעמדה אחת, ומילר שעבר בין היתר ביקנעם/מגידו (שם שיחק כמעט בכל עמדה על המגרש) וכן בבאר יעקב, עונה בדיוק על הקריטריונים הללו. גם אחוזי הקליעה הנמוכים יחסית של מקוי היו גורם לרצון לשנות דברים בעין שרה.

מילר יליד ספרינגפילד, אוהיו, שיחק במשך שלוש שנים במכללת בולינג גרין מהליגה הראשונה (NCAA) וניפק ממוצע נאה של 13.8 נק' ו-7.3 אס'. תחנתו הראשונה באירופה הייתה הליגה השלישית בספרד כשלבש את מדיה של ליימה קורונה. לאחר שנה לא רעה בכלל בה קלע 14.8 נק', קטף 5.5 רב' וחטף 2.4 כדורים (מלך החטיפות), צד את עיני הסקאוטים של מכבי ת"א והוחתם על חוזה ארוך טווח. המטרה של הצהובים הייתה לשפשפו בקבוצת הבת במשמר העמק.

שנתו הראשונה בישראל (2010/11) הייתה קסומה מבחינתו והסתיימה עם בחירתו לחמישיית המצטיינים עם ממוצעים מרשימים של 22.8 נק', 7.5 רב', 3.3 אס' ו-3.1 חט' ב-32 דק'. גם מבחינה קבוצתית הייתה לו עונה נהדרת עם הגעה עד לסדרת חצי גמר הפלייאוף בה החבורה הצנועה ממשמר העמק כמעט והפתיעה את הפועל ת"א. התצוגה הזכורה ביותר שלו מאותה שנה הייתה במשחק הליגה מול מ.כ הבקעה בה קלע 32 נק', קטף 11 רב' וחילק 5 אס'.

למרות ניסיונות לחתום בליגת העל ובליגות בכירות באירופה, מצא עצמו מילר בעונה שעברה ב"איתי" באר יעקב שכיוונה גבוהה. הגארד/פורוורד האמריקאי שיחק יוצא מן הכלל ועזר לבאר להעפיל עד לגמר הפלייאוף שם הפסידו ל...הפועל ת"א. את 2011/12 סיים גם כן עם מספרים יפים - 23.2 נק', 8.6 רב', 3.7 אס' ו-3.1 חט' ב-37 דק'. את 2012/13 החל כאמור בליגה בארגנטינה, אולם לא הצליח להשאיר את חותמו ושוחרר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();