קרפלס. ניצחון שנוי במחלוקת



איגוד הכדורסל דחה את ערעורה של ר"ג
ברק חקלאי ,13/05/2013

בעקבות ההחלטה סדרת הגמר בין עירוני נס ציונה למכבי הוד השרון תפתח הערב (שני, 19:40, שידור ישיר בערוץ וואן) כסדרה. עומרי פורת, מנכ"ל רמת גן: "אנחנו מרגשים שנעשה לנו עוול".

בית הדין של איגוד הכדורסל דחה היום (שני) את ערעורה של עירוני ר"ג על תוצאת משחק מס' 3 בסדרת חצי הגמר בינה לבין עירוני נס ציונה. כזכור הזיסמנים מחו על החלטת השופט ניר מאירסון ששרק לעבירה על טל קרפלס לאחר סיום הזמן החוקי של המשחק. בעקבות השריקה נשלח הפורוורד של נס ציונה לקו, קלע זריקה אחת, הכריע את הסדרה כולה והעלה את קבוצתו לגמר הפלייאוף.

בנימוקי החלטת הדחייה של בית הדין נמסר כי לדעת יושביו "החלטה זו נכונה (שריקתו של מאירסון) ואין גם כל מקום והצדקה לעכב את המשחק".

למרות טענות בית הדין, בוידאו שעלה לאתר הליגה הלאומית לאחר המשחק נראה בבירור כי השריקה של מאירסון הייתה לאחר תום המועד החוקי של המשחק.

עומרי פורת, מנכ"ל עירוני ר"ג: "מלכתחילה ידענו שהסיכויים לקבלת הערעור שלנו יהיו קלושים. ידענו שהאיגוד מאוד שמרן בהחלטותיו. למרות זאת הרגשנו שנעשה לנו עוול ואת העובדות ניתן לראות בסרט המשחק. כנראה שיש דברים מעלינו. חשוב לי לציין שאת הכוח לערעור והריצות שעשינו בימים האחרונים היו רק עבור האוהדים שלנו שיידעו שאנחנו עושים הכול בשבילם. אנחנו מאחלים לנס ציונה והוד השרון בהצלחה בסדרת הגמר".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();