אוד. פותח עונה שלישית בגרמניה



גיא אוד משתדרג בגרמניה
ברק חקלאי ,23/05/2013

הרכז הישראלי עבר לקמניץ' ששואפת לעלות לבונדסליגה בעונה הבאה. "מדובר במועדון מאוד תחרותי עם אוהדים מדהימים שממלאים את האולם המקומי עד אפס מקום".

---מאת אוהד גרייבסקי---

אחרי שנתיים מצוינות בגרמניה, גיא אוד (24, 1.88) ממשיך להתקדם. הרכז, שסיים את העונה עם ממוצע של 9.6 נק' ו-5.5 אס' במדי פינקה, עובר לקמניץ' 99, שמכוונת גבוה מאוד לקראת 2013/14. "אני שמח מאוד להגיע לקבוצה בסדר גודל כמו קמניץ" אמר אוד ל'ספסל'. "זה מועדון תחרותי מאוד עם אולם מדהים שמלא עד אפס מקום בכל משחק בית. מאמן הקבוצה (פליקס שרייר, א.ג) ואני מאמינים מאוד אחד בשני ומצפים כבר לעבוד ביחד. מבחינתי מדובר בעוד צעד בדרך למעלה".

אוד נבחר בסיום העונה הנוכחית לחמישיית המצטיינים המקומית (מחזיק בדרכון גרמני), וזכה גם ללא מעט מחמאות ממאמנו החדש: "הוא היה אחד המוסרים הכי טובים בליגה השנייה. גיא יוצר הרבה מתוך הפיק אנד רול, ומשחק עם המון אנרגיות בהגנה". עפ"י התקשורת הגרמנית, הקבוצה אמורה להיבנות סביב הישראלי שיחליף את הכוכב היפני שלה, טאקומי ישיזאקי (12.8 נק' ו-3.7 אס') שעזב אחרי שנתיים. את העונה הנוכחית קמניץ' תרצה לזכור פחות לאחר שסיימה רק במקום ה-10 בליגה מתוך 16 קבוצות. בשנתיים לפני כן דורגה במקום השלישי.

שחקנה החדש של קמניץ' החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל ירושלים. את קריירת הבוגרים שלו החל בהפועל חבל איילות הצנועה מהליגה הארצית. לאחר מכן שיחק במשך שנתיים במכבי הוד"ש והפועל עפולה. ב-2011/12 עבר לראשונה לגרמניה ושיחק במדי ליכר מהליגה השלישית בה קלע 10 נק', קטף 2.9 רב' ומסר 1.9 אס' ידח עם 84% מהעונשין. בעונה הנוכחית הוא כאמור שיחק במדי פינקה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();