מילר. יקווה לעלות



נייט מילר ממשיך בנהריה
ברק חקלאי ,24/06/2013

הפורוורד המצוין שהוביל את הגעתונים עד לחצי גמר הפלייאוף חתם לעונה נוספת (הרביעית שלו בישראל). העמיד 17.6 נק', 6.8 רב' ו-3.3 אס' בליגה הסדירה, בפלייאוף עלה ל-21.2 נק' ו-4.2 אס'. אורן בן חמו קיבל הודעה כי הוא אינו נמצא בתוכניות של רועי חגאי.

החתמה משמעותית שנייה בעירוני נהריה של רועי חגאי. הקבוצה שסיימה את הליגה במקום השני, אך הודחה בחצי גמר הפלייאוף ע"י מכבי הוד השרון, ממשיכה את ההתקשרות עם הפורוורד נייט מילר (25, 1.93). האמריקאי מצטרף לערן אסנטי שחתם לפני שבועיים בצפון. זו תהיה עונתו הרביעית של מילר בישראל.

הפורוורד הצטרף לנהריה באמצע העונה החולפת במקומו של אדם מ'קוי המאכזב ומהרגע הראשון בעין שרה לקח את המושכות אליו. משחקו הטוב ביותר היה בפלייאוף בניצחון הענק על עירוני קריית אתא במהלך רבע הגמר כשסיים עם 26 נק', 9 רב', 6 אס' ו-5 חט'. את העונה סיים עם 21.2 נק', 6.2 רב' ו-4.2 אס'.

מילר יליד ספרינגפילד, אוהיו, שיחק במשך שלוש שנים במכללת בולינג גרין מהליגה הראשונה (NCAA) וניפק ממוצע נאה של 13.8 נק' ו-7.3 אס'. תחנתו הראשונה באירופה הייתה הליגה השלישית בספרד כשלבש את מדיה של ליימה קורונה. לאחר שנה לא רעה בכלל בה קלע 14.8 נק', קטף 5.5 רב' וחטף 2.4 כדורים (מלך החטיפות), צד את עיני הסקאוטים של מכבי ת"א והוחתם על חוזה ארוך טווח. המטרה של הצהובים הייתה לשפשפו בקבוצת הבת במשמר העמק.

מילר שהחל בצורה טובה את העונה (2010/11) בצד המקצועי לא ממש התאקלם במרקם החברתי של הקיבוצניקים גם בעקבות הריונה של אשתו שהשפיעה עליו ישירות. לכולם זכורה התקרית הלא נעימה שלו באימון של יקנעם/מגידו עם ערן בוכניק בה התפרץ על הישראלי וניסה לתקוף אותו. לאחר חודש הבחור נרגע והמשיך לספק תצוגות כשאחת מהיותר זכורות הייתה מול אלופת הליגה, מ.כ הבקעה, כאשר תפר על הבחורים של אבי אשכנזי 32 נק', 11 רב' ו-5 אס'. את העונה סיים עם 22.8 נק', 7.5 רב', 3.3 אס' ו-3.1 חט' והבונוס הגדול היה בחירה לחמישיית העוה וכן למשחק האול-סטאר הראשון של הליגה הלאומית.

את עונת 2011/12 פתח במכבי "איתי" באר יעקב כשהמטרה ברורה - הצמרת הגבוהה. מילר לא אכזב ושיתוף הפעולה שלו עם יועד בית יוסף היה מצוין. את הליגה סיימה באר יעקב במקום השני ובסדרת הגמר פגשה את הפועל ת"א. הפורוורד שיחק היטב וסגר את התקופה במרכז מקס עם 23.2 נק', 8.6 רב', 3.7 אס' ו-3.1 חט' ב-37 דק'.

סוגייה נוספת בנהריה היא בגזרת המקומיים. קפטן הקבוצה בשנתיים האחרונות, אורן בן חמו, נפגש עם חגאי וקיבל הודעה כי נכון לעכשיו הוא איננו בתוכניות לעונה הבאה. ערן סעודאי, עדל מתא וג'ונתן בייז נמצאים אף הם בסימן שאלה. מצד שני, המאמן החדש היה שמח לראות בקבוצתו את החבורה שהצעידה אותו עד לגמר הפלייאוף - דינמה אודיאקוסה, אופיר הובר, גיא דותן ועידו סטולר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();