הערב: ליגת הקיץ יוצאת לדרך
שי ברק ,07/06/2014

השבוע תתקיים ליגת הקיץ 2014, שתאפשר הזדמנות ראשונה להתרשם מנבחרות ישראל הצעירות רגע לפני שההכנות לטורנירים ייכנסו לשלב המכריע. עוד תזכו להזדמנות להינות משתי קבוצות (ורודות וסגולות) על טהרת ישראליות ליגת העל, לאומית ונערות.
הסגלים ותוכנית המשחקים בפנים. המשחקים ייערכו בזיסמן ו"לידר" הכניסה חופשית.

בסוף השבוע האחרון העלו הקבוצות הילוך לקראת שבוע ליגת הקיץ החגיגי שיתקיים ב-7 הימים הקרובים.

בניגוד לשנים האחרונות, השנה, הסיבוב הראשון של ליגת הקיץ יתקיים בשיטת טורניר מהודק, על פני שלושה ימי משחקים בהפרשים של 48 שעות ביניהם.
הטורניר יתחיל ביום שלישי 10/6, והמחזורים הבאים בחמישי ושבת.

נבחרת העתודה ונבחרת הנערות שייקחו חלק בטורניר במתכונת דומה לשנה שעברה, יצאו לפני השבוע שמחכה להן למחנה אימונים בשדות ים, ואמש במשחק אימון פנימי שהתקיים בין הקבוצות גברה נבחרת העתודה של רועי איזנברג וטלי נוי על נבחרת הנערות שמאמנים נמרוד מיטל ולירן בראל, לא לפני שהתקשו במשחק צמוד, ובסיום 58:51.

שתי הקבוצות הנוספות שייקחו חלק בטורניר הן נבחרות של שחקניות ישראליות מליגת העל, לאומית ובוגרות נערות, שינסו לאתגר את הנבחרות כיריבות הכנה לטורנירים בחו"ל בהמשך הקיץ.


קבוצה סגולה
את הקבוצה הסגולה יאמנו רועי לזר ודניאלה ראובן. לזר אימן בעונה החולפת את הפועל זיכרון יעקב נשים ונערות א', ודניאלה ראובן הובילה את נערות ב' רעננה לזכיה באליפות.

סגל הקבוצה: שירי פורת, שני לוין, דורון שייבה, טלי בן ישי, נטלי לוי, הדר רפאל, הדס לוי, יפית כהן, דנה פורר, מיתר אסולין.


קבוצה ורודה
את הקבוצה הורודה יאמנו גליה אורבך ועדי בן אשר. אורבך חזרה השנה לאמן את קבוצת אליצור ת"א בלאומית והיא למעשה המאמנת היחידה שזו כבר ליגת הקיץ השניה שלה. בן אשר הוביל השנה את קבוצת הארצית של בני יהודה במאבקי העליה ללאומית.

סגל הקבוצה: דבי בלייברג, לי קפיטולניק, חופית וקסלר, טל אנקונה, שריה עטיה-מנשה, חן הולצר, דפנה מלר, חנה הללי, זוהר כחלון, שני גמבש.



לו"ז משחקי השבוע:
10/6 - אולם "זיסמן"
17:45 נבחרת העתודה - קבוצה סגולה
19:20 נבחרת הנערות - קבוצה ורודה

12/6 - אולם "זיסמן"
17:45 נבחרת העתודה - קבוצה ורודה
19:20 נבחרת הנערות - קבוצה סגולה

14/6 - אולם "לידר" גני תקווה
17:15 נבחרת הנערות - נבחרת העתודה
19:00 קבוצה ורודה - קבוצה סגולה

20:30 טקס חלוקת פרסים ותארים למצטיינות









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();