רועי רוזנברג. רבע שלישי מצויין שלו (רפי בן עזרא)



יש גמר, יש דרג א'!
ספסל ,15/06/2014

נבחרת הכיסאות גלגלים עשתה את העבודה, ניצחה בחצי הגמר את רוסיה 64:45 ועלתה לגמר אליפות אירופה וכאמור חזרה לדרג א'! דור און עם דאבל דאבל שלישי באליפות(!), רוזנברג גם הוא עם משחק מצוין. הגמר מחר מול המארחת צ'כיה.

עשו את זה! אחרי הנפילה הכואבת בשנה שעברה באליפות בגרמניה, הנבחרת שלנו חוזרת לדרג א'. והיא עשתה זאת בסטייל- הנבחרת הייתה גדולה על כל הנבחרות שפגשה עד כה, וניצחה בהפרש ממוצע של למעלה מ20 נק'. בגמר היא תפגוש (שוב) את המארחת צ'כיה, עליה גברה בשלב המוקדם. עם האוכל בא התאבון? אנחנו מאמינים בנבחרת שהיא יכולה לנצח אותה שוב ולחזור כאלופה ארצה.


מהלך המשחק
תומר ששון פתח היטב עם 2 סלי שדה והריץ את ישראל ליתרון 6:2. שתי הנבחרות החליפו החטאות בשני הצדדים, וכשחזרו לקלוע כפיר ניימרק העלה את היתרון של ישראל ל13:5. הרוסים חזרו למשחק וצימצמו בסוף הרבע ל13:11. ליאור דרור תרם 4 ממשלו בפתיחת הרבע השני, אבל אז הרוסים נתנו ריצה מטורפת של 11-0 כשישראל מרבה להחליט מתחת לסל. בפיגור 22:17 אלון דור און, מצטיין 3 המשחקים האחרונים, חזר לקלוע ויחד עם עשאהל שאבו היתרון חזר לכחולים שירדו להפסקה ב24:23.

בדומה למשחקים הקודמים, הרבע השלישי הוא החזק ביותר של הנבחרת כשההגנה שלה משתקת את הנבחרת היריבה. הרוסים קלעו 6 נקודות בלבד, לעומת 20 של ישראל (9 מתוכן של רוזנברג), שהגיע לרבע האחרון ביתרון מבטיח, 43:30. הרבע האחרון כבר היה לפרוטוקול, כרוסיה לא מצליחה להתקרב לישראל. רוזנברג ודור און שיפרו מדדים, שחקני העתודה קיבלו דקות ובסיום 64:45 ודרג א' לישראל!

קלעו לישראל: אלון דור און (12 רב', 4 אס') ורועי רוזנברג (5 אס', 4 חט')- 16 כ"א, כפיר ניימרק- 7, ליאור דרור, עשהאל שאבו ותומר ששון- 6 כ"א, שי חיים- 3, עוז יניר ותומר יצקן- 2 כ"א.



יש גמר! (שמואל יוסקוביץ')






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();