דורון. לקחה את אשדוד לחצי (מוטי קלינגר)


הישג לאשדוד- חצי גמר היורוקאפ
ספסל ,11/02/2015

ניצחון ענק לבנות אשדוד הערב בגומלין רבע גמר היורוקאפ- 87:60 על שופרון ההונגרית. אשדוד שלטה במשחק כבר מההתחלה ולא נתנה להונגריות סיכוי להתקרב. שי דורון עם 26 נקודות, טיפאני ג'סון עם 15 ו11 רב'.

אם במשחק הראשון זה עוד הלך קשה, הערב המשחק הזה היה כולו של אשדוד. הקבוצה של אלי רבי שלטה במשחק כבר מההתחלה, עלתה ליתרון דו ספרתי מוקדם ולא הורידה את הרגל מהגז עד הסוף. לא פחות מ5 שחקניות של אשדוד סיימו את המשחק בדו ספרתי, כשמעל כולם הצטיינה שי דורון. במשחק הקודם לקח לה כמעט 3 רבעים להיכנס למשחק, הפעם היא עמדה על 11 נקודות כבר במחצית, בדרך ל26 בסה"כ.

כאמור מדובר בהישג ענק עבור אשדוד, שרושמת עונה פנטסטית מבחינתה. שימו לב לנתון הבא: לאשדוד יש הפסד בודד בכל שלושת המסגרות בהן היא משחק העונה. בליגה היא נמצאת בראש עם 17 ניצחונות, את שני השלבים הראשונים בגביע המדינה היא עברה בקלילות, והנה גם ביורוקאפ היא מרשימה כשההפסד היחידי היה בשלב הבתים מול אדנה הטורקית. אותה אדנה יכולה להיות היריבה של אשדוד בחצי הגמר, אם תצליח למחוק את ההפסד ב13 הפרש מהמשחק הראשון מול וילאנובה הצרפתית. המשחק הראשון יתקיים בחוץ ב26.2, הגומלין באשדוד ב5.3.

לפני 4 שנים, אליצור רמלה רשמה היסטוריה כשזכתה בגביע היורוקאפ, ובאותה העונה השלימה טריפל עם זכיה באליפות ובגביע המדינה. האם אשדוד תצליח לשחזר את ההישג? גם אם כן וגם אם לא, וגם אם תיעצר בחצי הגמר, מדובר בהישג היסטורי מרשים ביותר עבור המועדון.

קלעו לאשדוד: שי דורון- 26 (5 רב', 3/5 ל3), אליון סייטאוור- 16 (4 רב', 5 אס'), טיפאני ג'קסון- 15 (11 רב'), אלישה קלארק (8 רב', 3 חט') וטאיסיה בויקינה (5 רב', 3 חט')- 12 כ"א, לייני סלאווין- 4, דניאל דיאמנט- 2.

יו"ר האיגוד, מר עמירם הלוי, שלח את ברכתו לבנות: "אני רוצה לברך את קבוצת מכבי אשדוד על ההישג הנהדר, את המאמן אלי רבי והצוות שלו, את יושבת הראש טלי קריאף, האוהדים, הפעילים ומעל הכל את השחקניות. הם הביאו לכדורסל הישראלי כבוד גדול מאוד ואנחנו מקווים שהדרך שלהם ביורוקאפ רחוקה מסיום ומצפים לגביע שני לכדורסל הנשים הישראלי אחרי זה של אליצור רמלה".

גם יו"ר המנהלת, הגברת איריס שטרק, הצטרפה לברכות: "הצלחה הגדולה של אשדוד בזירה האירופית מוכיחה כי השקעה לטווח הרחוק מביאה הישגים גדולים ומניבה הצלחות. היא מביאה לקידום הכדורסל הנשי בישראל. אני מאחלת לה בהצלחה בהמשך הזירה האירופית, ומקווה שבעתיד קבוצות ישראליות נוספות תשתלבנה בגביע אירופה".


חיוכים באשדוד הערב (מוטי קלינגר)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();