בקרוב היא חוזרת- ליגת קיץ IV
שי ברק ,04/06/2015

בחודש יולי, תתקיים זו השנה הרביעי ליגת הקיץ. "אתנה" ואיגוד הכדורסל ממשיכים גם השנה, זו השנה הרביעית ברציפות, לקיים את הטורניר המסורתי, שנועד לקדם את השחקנית הישראלית ולסייע לנבחרות ישראל הצעירות. הטורניר יתקיים בחודש יולי (5-15/7) וההרשמה נפתחת היום ותמשך במהלך חודש יוני. כל הפרטים והמידע לפרטים והרשמה- בפנים. יהיה קיץ חם.

איגוד הכדורסל בשיתוף פעולה עם "אתנה"- הפרויקט הלאומי לקידום נערות ונשים בספורט בישראל , ממשיכים להפעיל את הליגה שנותנת לשחקנית הישראלית את הבמה להשתפר, להתקדם ואולי אפילו להרשים באחת הפלטפורמות היותר אטרקטיביות שיש לענף להציע. בפעם הראשונה, מאז שנת הבכורה של ליגת הקיץ, נבחרת ישראל הבוגרת לא משחקת במקביל לטורניר ובכך הפוקוס כולו יהיה על הליגה וכמו בשנתה הראשונה, נדמה שהדבר יוכיח את עצמו כטורניר אטרקטיבי וברמה גבוהה.
כמו בכל שנה, "ליגת הקיץ" תשמש גם כהכנה לנבחרות ישראל הצעירות. מי שבא לצפות במשחקים בקיץ הקודם ודאי נהנה לראות את תחילת המסע של נבחרת הנערות, מסע שהסתיים בדרג א'. השנה יתמודדו במסגרת הליגה נבחרת העתודה ונבחרת הקדטיות ונגדן עוד 2 קבוצות מעורבות של שחקניות הענף

השיטה
כמו בשנים הקודמות, שבועיים אינטנסיביים של 4 משחקים ושלושה אימונים, כשכל המשחקים והאימונים יתקיימו ב"זיסמן" שברמת גן. כל קבוצה תתמודד נגד שלוש האחרות וביום האחרון משחק גמר ומשחק על מקומות 3-4. באופן טבעי הקבוצה שתצבור את מירב הניצחונות תוכתר כאלופה.
המשחקים יתקיימו בשעות 16:30 ו-18:30 (למעט בערב הפתיחה אז יחלו המשחקים בשעה 17:00).

לוח המשחקים:
7/7/15: קבוצה ורודה נגד נבחרת הקדטיות (17:00) ; קבוצה סגולה נגד נבחרת העתודה (19:00)
9/7/15: נבחרת העתודה נגד נבחרת הקדטיות (16:30) ; קבוצה ורודה נגד קבוצה סגולה (18:30)
13/7/15: קבוצה סגולה נגד נבחרת הקדטיות (16:30) ; קבוצה ורודה נגד נבחרת העתודה (18:30)
15/7/15: משחקי הגמר ובסיום טקס חלוקת פרסים.



טקס המצטיינות ליגת קיץ 2013 (צילום: אלונה חליוא)



פרטים והרשמה
הליגה פתוחה לכל השחקניות מכל הליגות ומכל הגילאים כאשר חלוקת השחקניות לקבוצות תתבצע ע"י האגף המקצועי לנשים באיגוד הכדורסל, השחקניות יבוטחו ע"י האיגוד וכל שחקנית מחויבת לחתום על כתב התחייבות להתייצבות לכל האימונים והמשחקים על מנת שתוכל לקחת חלק פעיל בליגה.
ההרשמה תמשך עד ליום 20/6 וכל שחקנית שמעוניינת להצטרף לליגה מוזמנת לשלוח מייל לרכזת אתנה והאגף המקצועי נשים, עדי שטדלר: adist@basket-ball.co.il .
בבקשת ההרשמה יש לציין שם מלא, ת"ז, תאריך לידה והקבוצה בה שיחקה השחקנית בעונה הנוכחית (במידה ואכן שיחקה).










כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();