מעניינת מתמיד- היום נפתחת ליגת הקיץ
שי ברק ,05/07/2015

אמנם לא עם שמות גדולים (ואולי דווקא בגלל זה) יהיה מסקרן במיוחד להגיע הקיץ לצפות בליגה שמאגדת את שחקניות נבחרת הנערות, הקדטיות וכמה שמות מסקרנים במיוחד של שחקניות שמגיעות מהמכללות או צעירות מליגת העל שלא קיבלו יותר מדי הזדמנויות. מתחילים מחר ב-17:00, הלו"ז המלא בפנים. האתר ילווה את הליגה בסיקורים ובעיקר בהיכרות קצת יותר מעמיקה עם השחקניות שאתם פחות מכירים.

סיבוב אחד 2 שחקניות ושתי קבוצות מעורבות (סגולות ו-ורודות), יתחרו ביניהן בארבעה משחקים החל ממחר, 6.7 ועד למשחק הגמר ב-14.7

כמדי שנה נרשמות נבחרות ישראל הצעירות לטורניר שמשמש להן כהכנה לאליפויות הקרובות. נבחרת הנערות תגיע עם מחצית מ"בנות הפרויקט" כשהחלק השני נמצא כרגע עם נבחרת העתודה. יוני דנישבסקי ורועי לזר הוא הצוות שיוביל את המשחקים שינסו לחבר את השחקניות ולהכניס אותן לכושר לקראת דרג א' של אליפות אירופה בסוף החודש.
מעניין לא פחות יהיה לראות לראשונה את נבחרת הקדטיות של לירן בר-אל, נטע קרומר וגלעד ערמון, שיתכוננו לקמפיין שמחכה להן בחודש אוגוסט.

שתי הקבוצות הנוספות שייקחו חלק בטורניר הן נבחרות של שחקניות ישראליות מליגת העל, לאומית בוגרות ונערות, שינסו לאתגר את הנבחרות כיריבות הכנה לטורנירים בחו"ל בהמשך הקיץ.


קבוצה סגולה
את הקבוצה הסגולה תוביל, מאמנת האקדמיה לימור מזרחי. .

סגל הקבוצה: נועה שבת כהן (הרבלייף רמת השרון), ירדן גוט, שני פרידמן (הפועל פ"ת), דניאל סימן טוב (הפועל ראשל"צ), ענבל פרישברג, מורן ספיר (אליצור נתניה), דפנה מלר, הדר רפאל (אליצור ת"א), עמית אביגדור (אקדמיית וינגייט), בר נימני (הפועל כפ"ס), שיר אסולין (כרמיאל), דניאל גונדרי (אליצור חולון), לינוי טוייזר.



קבוצה ורודה
את הקבוצה הורודה יאמן יואב הלר, עד העונה מאמן הישגי כרמיאל והחל מהעונה הקרובה המנהל המקצועי החדש בהפועל גליל עליון.

סגל הקבוצה: זואי רייכמן, נוף קדם (מכללות), מיכל אסף (הפועל פ"ת), עדן אהובים (אליצור נתניה), מיתר אסולין (מעגן מיכאל/זכרון), בר אביטל (מכבי רעננה), דבי בלייברג (אליצור ת"א), יובל הכט (הפועל ראשל"צ), עדי תמרוב (הפועל כפ"ס), יפית כהן, עדי אסולין, ירדן ישראלי





לו"ז משחקי השבוע:
6/7- אולם "זיסמן"
17:00 נבחרת הנערות - קבוצה ורודה
19:00 נבחרת הקדטיות - קבוצה סגולה

9/6 - אולם "זיסמן"
16:30 נבחרת הנערות - נבחרת הקדטיות
18:30 קבוצה ורודה - קבוצה סגולה

13/6 - אולם "זיסמן"
17:00 נבחרת הנערות - קבוצה סגולה
18:30 קבוצה ורודה - נבחרת הקדטיות


הגמרים ייערכו באולם מטרוווסט ברעננה החל מהשעה 16:30










כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();