ליגת קיץ: סיכום מחזור ראשון
שי ברק ,07/07/2015

ליגת הקיץ יצאה אתמול (שני), לדרך עם הפתעה אחת כשהקבוצה האדומה גברה על נבחרת הנערות. במשחק השני הרשימו שחקניות הקדטיות כשבמשחק בקצב גבוה ברחו לנבחרת הכחולה ולא התקשו לנצח אותה.
סיכום המשחקים בפנים. המחזור הבא, יום חמישי, 9/7 החל מהשעה 16:30 בזיסמן

נבחרת הנערות 54 - הקבוצה האדומה 62
כמה מילים על הנבחרת עד גיל 18 לפני שנעבור לפרגן לשחקניות האדומות. צריך לזכור שהנבחרת חסרה את השחקניות שלוקחות חלק בקמפיין נבחרת העתודה ובמשחק חסרה גם את מיכל ששון ועדן רוטברג שלא התלבשו. בלעדיהן ובמשחק האימון הראשון של הנבחרת מזה שבוע וחצי, לקח לבנות הנבחרת רבע וחצי להסיר את החלודה.

מהצד השני, בקבוצה האדומה זכינו לראות את נוף קדם וזואי רייכמן שחזרו מהמכללות לתקופת הקיץ והרשימו בדקות טובות. מי שהרשימה אף יותר היתה מיכל אסף, המצטיינת במשחק שבשיאה של הפגרה נמצאת בכושר נהדר והצטיינה עם 20 נקודות.

הרבע הראשון היה צמוד ובסקור נמוך. נוף קדם עם 7 נקודות אישיות ברבע הובילה את האדומות ליתרון 13:10 שתי דקות לסוף הרבע כשמולה טייר שמרה על הנבחרת קרובה, אבל אז מהלכים טובים של הנערות שהסתיימו בנקודות של אופיר לביא וירדן דנן הורידו את קבוצתן ביתרון 15:13 בסוף הרבע הראשון.
את הרבע השני פתחה שקד טייר עם שלשה נוספת ואחרי הוסיפה עוד 4 נקודות אישיות והובילה את הנבחרת ליתרון שיא 24:16. התעוררות של אסף ועוד 4 נקודות של מיתר אסולין סגרו את ההפרש עד ההפסקה ובמחצית 28:25, לנבחרת ישראל.

לרבע השלישי עלתה קבוצה אחת שרצתה הרבה יותר. האדומות בהדרכתו של יואב הלר לחצו ורצו קדימה. קדם פתחה בסל ראשון אחריה שלשות של בלייברג ואסף הובילו לריצת 8-0 ומהפך 32:28, 3 דקות ברבע. מאותו שלב חלה התעוררות אצל יולי גרוסמן וירדן דנן שכמעט ולא הורגשו במחצית הראשונה והשתיים יחד קלעו את כל הנקודות של הנבחרת ברבע השלישי (להוציא נקודה של צליל וטורי מהקו). אך מהצד השני שלשה נוספת של אסף מתוך 10 נקודות אישיות ברבע שמרה את היתרון בצד האדום ובסוף הרבע 48:45 לקבוצה האדומה. אסף הוסיפה עוד 4 משלה בתחילת הרבע האחרון ובנערות מלבד דנן עם 4 אישיות התקשו השחקניות למצוא את הטבעת והאדומות שמרו על יתרונן ואף הגדילו אותו לקראת הסיום עם 7 נקודות של הכט ברבע.

קלעו לנבחרת הנערות: ירדן דנן 18, שקד טייר 13, יולי גרוסמן 11, אופיר לביא 5, גילי ליאור 4, ליאור הלוי 2, צליל וטורי 1.
קלעו לקבוצה האדומה: מיכל אסף 20, נוף קדם 15, מיתר אסולין 11, יובל הכט 9, זואי רייכמן 4, דבי בלייברג 3.



נבחרת הקדטיות 55 - הקבוצה הכחולה 40
במשחק השני של הערב, כשהשעה היתה קצת מאוחרת יותר ופחות חמה קיבלנו מחצית ראשונה נהדרת של כדורסל. קצב גבוה, רוטציות גדולות בשתי הקבוצות ומהלכי כדורסל יפים. הרבע הראשון היה שייך כולו לקדטיות, בשני זכינו לראות דקות יפות גם אצל הכחולות ובמחצית השניה הכושר הגופני של הנבחרת הכריע כשברחו ליתרון דו ספרתי ושמרו עליו עד לסיום.

הקדטיות לא עשו הנחות לשחקניות הבוגרות שמולן, לחץ על כל המגרש הוביל לחטיפות ומתפרצות ולכך שהכחולות התקשו לעבור את מחצית המגרש, יעל סטולרמן עם 6 נקודות ודור סער עם עוד 2, הובילו את הנבחרת ליתרון 8-0 מהיר , תוך דקה וחצי. התעוררות של מורן ספיר ונקודות של פרישברג ושבת כהן קיזזו את ההפרש עד 13:6, אבל השליטה היתה כולה של הנבחרת הצעירה, ברמן ורוט המשיכו להגדיל את התוצאה 18:6 בסוף הרבע הראשון. הנבחרת עברה לבצע חילופים לשמור על אינטנסיביות, אך דווקא זו ירדה ברבע השני. עמית אביגדור ויפית כהן שעלו לשחק תרמו כל אחת 5 נקודות אישיות וביחד הצליחו לקזז בהפרש עד למינוס 5, לפני ששיר תירוש ודור סער קבעו את תוצאת המחצית 27:20.

ברבע השלישי הגנת הקדטיות חזרה להיות אינטנסיבית וחזרה, ריצת 10-4 (סירקיס 4 נק') העלתה את הנבחרת ליתרון 37:24 ברבע בו היריבה הכחולה הצליחה לקלוע רק פעמיים מהשדה. שלשה של סער קבעה 40:28 בסוף הרבע השלישי. הרבע האחרון כבר היה לפרוטוקול, הקבוצות הרבו בחילופים, הבנות כולן קיבלו דקות ובסיום הקדטיות הגדילו במעט את ההפרש עד 15 בסוף המשחק.

קלעו לנבחרת הקדטיות: דור סער 13, שיראל ברמן 11, יעל סטולרמן 8, שלי סירקיס 6, שיר תירוש 4, איילה רוט והדר חדד 3 כ"א, מיטל מלמד, ליעד אורבך ואופיר קסטן 2 כ"א, אלכס 1.
קלעו לקבוצה הכחולה: מורן ספיר 10, ענבל פרישברג 9, עמית אביגדור 7, יפית כהן 6, נעה שבת כהן והדר רפאל 3 כ"א, ירדן גוט 2.


משחקי הסיבוב הבא, 9/7:
המשחק המוקדם ייפתח כבר ב-16:30 במשחק בין נבחרת הנערות לנבחרת הקדטיות. בשעה 18:30 יתקיים המשחק השני בין הקבוצה הכחולה לקבוצה האדומה.
המשחקים יתקיימו ב"זיסמן", הכניסה חופשית.









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();