חוזר לעירוני ר"ג



מסגול לסגול: שון דניאל חתם בעירוני ר"ג
ניב שמולי ,07/07/2015

לאור הבעיות של הפועל ר"ג/גבעתיים, היריבה העירונית התעוררה והחתימה את שון דניאל שחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה לאחר עזיבתו של ינעם אירם. אורן מנסקי ממשיך לעונה נוספת בהוד"ש וגם אדר בן עליזה הצטרף, אלן סקוורר על סף סיכום.

-- ניב שמולי --



לוח העברות של הליגה הלאומית

מירוץ ההתחמשות של קבוצות הליגה הלאומית נמשך היום עם החתמתו של שון דניאל בעירוני ר"ג. הפורוורד הוא ההחתמה הראשונה של הקבוצה הסגולה ומהווה תחליף לינעם אירם שעזב לרחובות. דניאל כדרר העונה באולם הפחים במדי הפועל חולון, אך לא הצליח לבוא לידי ביטוי וקלע 1.8 נק' ב-12 דקות. הרכש החדש-ישן שיחק בקבוצה בעונת 2013/14 לאחר ששוחרר ממכבי אשדוד. הוא סיפק 13.7 נק', 2.8 אס' ו-2.4 ריב' כשהוא עוזר לקבוצה להגיע לחצי הגמר לאחר שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי.

בנוסף, בקבוצה אמורים למנות מאמן בקרוב כשרגע יתכן שהקרואטי וליקו פרוביץ' ימשיך. כמו כן דור וכנר וטל זך הצעירים צפויים לעלות לקבוצה הבוגרת ממחלקת הנוער של המועדון.

כבר עכשיו ברור כי כמות השחקנים שעירוני ר"ג תקבל ממכבי ת"א לא תהיה זהה לעונה החולפת. דרגן בנדר ונמרוד לוי לא ימשיכו, לעומתם אור לאומי צפוי להמשיך.

מכבי הוד השרון החתימה את אורן מנסקי (1.90, 30) לעונה נוספת. מנסקי קלע העונה 4.4 נק' ב-17 דקות ואת משחקו המוצלח ביותר רשם בהפסד הקבוצה לכפ"ס. הגארד הוותיק צפוי להביא איתו הרבה קשיחות, הגנה וניסיון כפי שעשה אשתקד.

בנוסף למנסקי, גם אדר בן עליזה חתם בקבוצה ואלן סקוורר צפוי להצטרף אליו בקרוב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();