רוזנברג, משחק נהדר שלו לא הספיק צילום: אלברט דישי



כסאות גלגלים: הפסד לאיטליה
ספסל ,01/09/2015

אחרי הנצחון הענק אתמול הנבחרת ממשיכה ביכולת הטובה ולמרות ההפסד נתנה פייט לאיטליה החזקה 68:63. כמו כן בנבחרת יכולים להיות מעודדים שהפסידו בפער קטן שיכול לעזור בהמשך הדרך בקרב על העליה לרבע הגמר.

נבחרת הכיסאות גלגלים ממשיכה באליפות אירופה בכיסאות גלגלים, והיום לא הייתה רחוקה מלהפתיע את איטליה. הנבחרת שמרשימה מאז תחילת האליפות כבר רשמה 2 ניצחונות, וניצחון היום יכל להבטיח לה מקום ברבע הגמר שגם יבטיח הישארות בדרג א'. למרות רבע ראשון לא טובה, ישראל הצליחה לחזור למשחק ולא הייתה רחוקה מלגנוב את הניצחון בסוף. יחד עם זאת, ההפסד משאיר תקווה שגן בבית המשולש שמסתמן בין ישראל, שוודיה ואיטליה על המקומות 3-5, יש לה יתרון על פני איטליה והיא תוכל לסיים רביעית.


נבחרת ישראל - נבחרת איטליה 68:63
כבר מהפתיחה האיטלקים שלטו במשחק וברחו ליתרון 13:5. עשהאל שאבו ואלון דור-און ניסו לשמור את ישראל במשחק אבל ללא יותר מידי הצלחה, והאיטלקים עלו ליתרון דו ספרתי כשישראל מתקשה למצוא את הסל. אחרי 10 דקות של משחק 22:7 לאיטליה. רועי בן טולילה ותומר יצקן הצעיר פתחו את הרבע השני במיני ריצת 4-0, ועוררו קצת את הנבחרת. זה לא עצר את האיטלקים שהמשיכו לקלוע באחוזים יפים, אבל ישראל במשחק עם נקודות נוספות של דור-און (12 במחצית הראשון) ורועי רוזנברג. ישראל נראתה הרבה יותר חדה ברבע השני ועם סל בשניות האחרונות של המחצית של דותן מישר יורדת להפסקה במינוס 11, 38:27.

סל רדף סל בפתיחת הרבע השלישי והאיטלקים שמרו על יתרון דו ספרתי. מישר ורוזנברג הצליחו לצמק ל-47:42 בלבד, אך רוזטי השיב אש. מישר ודור-און סגרו את הרבע בפיגור סביר 51:44 והשאירו תקווה לקראת הרבע המכריע. רוזטלי האיטלקי קלע 4 נק' בבפתיחת הרבע האחרון אבל דור-און השיב ב-4 נק' משל וסל של מישר הוריד את הקבוצות לפסק זמן כשהלוח מראה 58:54 בלבד, 6 דק' לרבע האחרון. בן טולילה צימק את הפער ל-4 בלבד והפיח תקווה בנבחרת אבל מעבר לזה ישראל לא הצליחה להתקרב לאחר שקבאניני קלע סל חשוב. בסיום 68:63 לאיטליה, אבל מה שחשוב הוא שישראל הפסידה בפער קטן מ9 נק' מה שיתן לה יתרון על האיטלקים במצב בו יהיה שיוויון בינצחונות בינם ובין שוודיה.

קלעו לישראל:
אלון דור-און (12 אס', 8 ריב') 20 נק', דותן מישר 13 נק', רועי רוזנברג (8 אס') 10 נק', עשהאל שאבו 9 נק', רועי בן טולילה 4 נק', תומר ששון 3 נק', תומר יצקן ומשה טבאשי 2 נק'.

טבלת הבית (4 עולות):
1. טורקיה 0-4
2. הולנד 1-3
3. איטליה 2-2
4. ישראל 2-2
5. שוודיה 3-1
6. שוויץ 4-0







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();