אדלשטיין (אלברט דישי)



"אין מה לחשוש מההמשך, כעת צריך להשתפר עוד ועוד"
ספסל ,06/09/2015

אחרי הניצחון על פינלנד, מגיע שלב התגובות. כרגיל בנבחרת, השחקנים מעודדים מהניצחון אבל יודעים שיש עוד הרבה מה לעבוד, ומחלקים גם מחמאות לנבחרת הפינית.

-- ניב שמולי, מונפלייה --


כנראה שלא הרבה האמינו אבל נבחרת ישראל עומדת על מאזן מושלם לאחר שני משחקים באליפות אירופה. הנצחון הערב על פינלנד הגיע עם הרבה הקרבה והכנה נהדרת של הצוות המקצועי. חצי ראשון נהדר של הנבחרת העניק לה פער מבטיח וגם כשפינלנד עשתה קולות חזרה, הגיע מהלך טוב שהרגיע את העניינים.

כעת נבחרת ישראל תנסה להגיע למקום השני והמשחק מול פולין ברביעי צפוי להיות זה שיכריע, אבל כבר מחר מחכה לישראל בוסניה.

עומרי כספי, שסיים משחק שני בדאבל פיגרס: "עשינו היום הגנה נהדרת וברגעים הנכונים והחשובים. לא חששנו מקאמבק שלהם, היינו מאד מפוקסים וחדים. אין מה לחשוש מההמשך, כעת צריך להשתפר עוד ועוד. מבחינתי אנחנו עומדים בציפיות שלי".

"עשינו מאמץ גדול היום וזה לא פשוט באליפות כזאת כשיש לחץ והתרגשות וביום השני גם הקטע הגופני נכנס לתמונה", אמר גל מקל שקלע הערב 14 נק' וחילק 5 אס'. הרכז המשיך והוסיף: "אולי לא מעריכים את פינלנד מספיק בארץ אבל הם נבחרת מדהימה שעשתה תוצאות בשנים האחרונות. יש להם הרבה קלעים לשלוש אבל עמדנו בזה. עוד לא עלינו שלב וזה לא יהיה קל אבל יש לנו פוש גדול עם שני הניצחונות האלה".

ליאור אליהו, שהיה הבולט במדי הנבחרת עם 22 נק', אמר: "היה לנו משחק קשה אתמול, כמו לפינלנד. בחצי הראשון היינו מדהימים וכעת צריך להמשיך עם זה".

מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין היה נרגש מאוד אחרי המשחק: "העובדה שאנשים בארץ אוהבים את שפת הגוף שלנו ואת העובדה שאנחנו נלחמים ומזנקים על כדורים עושה אותנו שמחים. אם הצלחנו לשמח, אפילו לשעתיים, את הציבור בישראל אנחנו מרגישים גאווה.

שיחקנו הגנה טובה, וההגנה שלנו משפיעה על המשחק, כשאנחנו שומרים טוב גם המשחק ריצה וגם המשחק העומד שלנו יותר טוב. לא שרציתי שתיהיה נפילה, אבל ידענו שתיהיה. בתת מודע אתה מכין את עצמך לסיטואציות של נפילות, בגלל כל מיני סיבות. חוסר ריכוז, עייפות, אלף ואחד דברים. אבל אני שמח שיצאנו מזה, אנחנו נצטרך לשחק יותר טוב ויותר חכם ברגעים כאלה ולדעת להחזיק כדור.

צריך להגיד מילה טובה לד'אור פישר על ההגנה- מדהימה. בפיק אנד רול, בחסימות, בריבאונד, וגם כמה נקודות חשובות בהתקפה כשהיינו תקועים קצת כשהיה חסר את הגרוש ללירה. טוב שזה נגמר ככה, אנחנו מאוד שמחים, ראינו כמה פינלנד נבחרת טובה אתמול נגד צרפת, ראינו את זה באליפות העולם הקודמת. זה ניצחון חשוב מאוד, אנחנו נישאר צנועים ורגועים ורעבים ונבוא מחר וננסה לעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות."

על המשחק מחר מול בוסניה אמר: "ראשית יש לי המון חברים בבוסניה ואני אוהב את העם בבוסניה ואת הכדורסל שלהם. אנחנו לא שוכחים שבהכנה הם ניצחו אותנו וזה הולך להיות משחק קשה מאד, בייחוד שעל הקווים עומד מאמן גדול כמו איבאנוביץ'".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();