עם הראש למטה (מנהלת הליגה)



לפחות יש להם את היורוקאפ
ספסל ,18/12/2015

מכבי תל אביב ניצחה אמנם את דרושפאקה 66:70, אך זה לא הספיק בשביל לעלות לטופ 16, והצהובים נושרים לשלב השני של היורוקאפ, שם יחכו להם קאזאן, נובוגרוד ולובליאנה. סיום המשחק לווה בביקורות רבות על חוסר ספורטיביות כשהצהובים ניסו להגיע להארכה במקום לנצח בפער קטן.

-- אוהד גרייבסקי --

היסטוריה (והיסטריה). בפעם הראשונה מאז הוקם היורוליג, מכבי תל אביב לא עברה לשלב השני של המפעל. הצהובים כל כך רצו לנצח את המשחק, שהחטיאו זריקות מכוונות בדקות הסיום על מנת להגיע להארכה, אבל גם זה לא עזר, והקבוצה של זאן טבק תעבור לשחק ביורוקאפ.

למרות פתיחה חזקה של הטורקים במהלך הרבע הראשון (שנגמר בתוצאה 23:19 למקומיים), מכבי נראתה טוב יותר ברבע השני. בזכות דקות טובות של פארמר ולנדסברג העבירו האורחים את ההובלה לידם, ועם אופטימיות זהירה מכבי ירדה להפסקה עם יתרון 35:38. נקודות נוספות של לנדסברג ואונוקאו הגדילו את הפער ל42:38, אך בשלב זה התועררו שחקני דרושפאקה והעבירו את ההובלה לידיים שלהם שוב, 45:43. מכבי המשיכה לרדוף אחרי המארחים עד סוף הרבע השלישי, והצליחה לעשות ליתרון 50:49 בסופו. הטורקים החלו לפתוח מבערים ובזכות נקודות של רידיג עלו ל55:50. רידינג ובייליצה המשיכו להגדיל את היתרון של קבוצתם, אך בשלב זה מכבי, שהבינה שהעלייה לשלב הבא כמעט אבודה, נכנסה לטירוף, והשוותה את התוצאה 65:65. מכאן ואילך קראו כמה מהדברים הכי ביזארים שנראו בשנים האחרונות בכדורסל האירופאי: בזבוז 24 שניות, החטאות מכוונות מהעונשין ועוד, הכל בשביל לכפות הארכה, אך כל זה לא שינה את המצב, ומכבי תל אביב מנצחת 66:70. ניצחון שכולו הפסד, ועוד איזה הפסד.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();