טרגדיה אירופאית
ספסל ,04/02/2016

מכבי תל אביב שמטה את ההובלה והפסידה ללובליאנה 73:66, ועכשיו גם העלייה לשלב הבא בסכנה. הפועל ירושלים שוב הפסידה לסרטוב 103:94)) במשחק נטול חשיבות מבחינתה (18 נקודות לרפי מנקו), ורק מכבי ראשון לציון ממשיכה לשלב הבא, עם ניצחון על קטאיה הפינית 98:85

-- אוהד גרייבסקי --

הפועל ירושלים- סרטוב (רוסיה) 103:94

הרוסים פתחו בטירוף את המשחק והגיעו ליתרון 40:25, כאשר רק רולנד מונע מירושלים תבוסה כבר בשלב הזה. ירושלים, עם דקות נהדרות של רפי מנקו, התאוששה ברבע השני וצימקה כבר לחד ספרתי, אך האורחים ביום קליעה מדהים איפסו את הידית והקבוצות ירדו להפסקה כאשר לוח התוצאות מראה 60:48 לסרטוב. פטרסון וחבריו המשיכו לשלוט במגרש, וחזרו שוב ליתרון עשרים הנקודות, אך לקראת סוף הרבע התעוררה ירושלים, ועם דקות טובות של מנקו, ג'נינג ואליהו צימקה ל82:68, וירדה לרבע האחרון עם סיכוי לחזור למשחק. מנקו את דאנקו המשיכו להראות יכולת טובה, ועזרו לירושלים לצמק את היתרון של סרטוב, ושש נקודות רצופות של אליהו הורידו ל90:86 בלבד. אך כאן נגמר לאדומים האוויר. נקודות של פול סטול כולל סחיטת עבירה טכנית, הגדילו את היתרון של הרוסיה ל101:90, ובכך סגרו את הסיפור. בסיום 103:94.


קטאייה (פינלנד)- מכבי ראשון לציון 98:95

משחק מצוין למונרו, ליונס ועידן זלמנסון (14 נקודות), אך למרות הניצחון בחוץ, עקב הניצחון של וילרבאן על נובו מסטו, הקבוצה של שרון דרוקר תשחק ללא יתרון ביתיות מול ונטספילס (לטביה).

מחצית ראשונה צמודה נגמרה ביתרון קל למקומיים, 41:47. במהלך המחצית השנייה החזירה לעצמה מכבי ראשון את היתרון, והמשיכה להחזיק בו עד סיום המשחק, אשר נגמר בתוצאה 98:85 לטובת שון דוסון וחבריו.


לובליאנה (סלובניה)- מכבי תל אביב 66:73

הצהובים הפסידו לקבוצה החלשה בבית, ובשבוע הבא מלחמת עולם על העלייה לשלב הבא, מול ניז'ני נובוגרוד הרוסית, כאשר הפסד שולח את מכבי תל אביב הביתה, כבר בשלב 32 הגדולות.

שחקניו של זאן טבק היו טובים במחצית הראשונה, ובראשות מקל ורוצ'סטי הורידו את מכבי תל אביב להפסקה ביתרון 45:38. אלא שברבע השלישי הסלובנים ניצלו משחק גרוע של מכבי תל אביב, הפכו את התוצאה, והצליחו לרדת לרבע האחרון כאשר ידם על ההובלה, 56:60. ברבע האחרון מקל וחבריו המשיכו לרדוף אחרי המקומיים, ואף הצליחו לצמק לנקודה בלבד, אבל זה לא הועיל, ולובליאנה מנצחת את מכבי תל אביב 66:73. מלחמת עולם בשבוע הבא כבר אמרנו?






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();