אלהרר, שוב מפתיע קבוצה גדולה בבית



חכמה על חזקות: סל נצחון של אדם הוניג לקח מאתא את הפסגה
ניב שמולי ,15/03/2016

דקה וחצי לסיום אדם הוניג היה ללא נקודות. אבל 4 נק' במאני טיים, כולל סל נצחון קבע 76:78 למגדל העמק על קרית אתא ששוב מועדות נגד הקטנות ואיבדה את המקום הראשון. הפועל ב"ש התקשתה באשקלון המתפוררת אבל ידעה לצאת עם נצחון דחוק 76:66. ריימונד סייקס עם דאבל-דאבל (15 נק', 10 ריב') בבכורה.

-- אלירן כהן --

הפועל מגדל העמק - עירוני קרית אתא 76:78

ברבע הראשון קרית אתא עוד הובילה 11:22 והיה נראה שהמשחק הזה הולך לכיוון אחד, אולם ברבע השני מגדל העמק נכנסה לעניינים. ריצת 0-8 של המקומיים קירבה אותם לקרית אתא ומכאן קיבלנו משחק צמוד עד הסוף. אדם הוניג העלה את מגדל העמק ל-73:76 אבל 20 שניות לסיום מילס קבר שלשה ענקית וכפה שיוויון 76:76. המקומיים יצאו להתקפה אחרונה וג'וש אלכסנדר לקח אחריות אבל החטיא. ריבאונד ההתקפה היה של אדם הוניג שקלע וניצח את המשחק. הרכז קלע במשחק 4 נק' בלבד וכולן בדקה וחצי האחרונות.

רק לפני שבוע הצליחה קריית אתא לכבוש את המקום הראשון, וכבר היא איבדה אותו, אחרי שהפסידה במגדל העמק והצליחה לפתוח מחדש את מאבקי המיקום, בצמרת ובתחתית.

עומר טל, אדם הוניג, ג'וש אלכסנדר, נמרוד רינסקי ואנדי אוג'ידה פתחו במגדל העמק; סיימון פארין, גל חלמיש, ג'וליאן מיילס, תומר גינת ודאליס ג'ויינר פתחו בקריית אתא. שוויון 4 וסדרת החטאות הספיקו לג'ורדן לואיס, שהחליט לקחת פיקוד ולהשתלט על העניינים, ועם 5 נקודות והרבה אנרגיות בהגנה הוביל את קריית אתא יחד עם דאליס ג'ויינר ל- 17:6. עד סיום הרבע הצליחו ג'וש אלכסנדר ואנדי אוג'ידה להעיר את מגדל, אבל הסיומת הייתה של אתא שעלתה ל- 22:13 בסוף הרבע. מקסים קיקוס פתח נהדר את הרבע השני, ג'וש אלכסנדר ויומר טל הוסיפו שלשות משלהם, ומפה לשם ריצת 16-7 של מגדל העמק קבעה שוויון 29. סיימון פארין ברבע ענק ידע לנעוץ שתי שלשות גדולות שהצליחו לקטוע פעמיים את המומנטום של מגדל, האחת קבעה 32:29 לאתא, והשנייה שחתמה את תוצאת המחצית - 43:40 לאורחים.

דאליס ג'ויינר היה האיש של קריית אתא עם פתיחת הרבע השלישי, ותוך 3 דקות העלה אותה ל- 49:43. ג'וש אלכסנדר מהעבר השני הפציץ בלי הכרה, ו-5 רצופות של רינסקי העבירו את היתרון למגדל וקבעו 56:55 למקומיים. עד סיום הרבע הצליחה קריית אתא לחזור לשלוש בקצב, ובסיומו הובילה 62:58. קריית אתא המשיכה לשלוט בקצב, הפעם עם דקות טובות של תומר גינת, אבל למגדל היה את ג'וש אלכסנדר בערב נהדר ואת נמרוד רינסקי שבשלשה נוספת משלו ידע שוב להפוך את הפיגור ליתרון 72:71. מכאן התחילה הנדנדה. נקודות של לואיס נענו בסל של אלכסנדר, ועל הלוח 74:73 למגדל. סל גדול של אדם הוניג אחרי חטיפת כדור העלה את מגדל העמק ל-73:76 אבל 20 שניות לסיום מילס קבר שלשה ענקית וכפה שיוויון 76:76. המקומיים יצאו להתקפה אחרונה וג'וש אלכסנדר לקח אחריות אבל החטיא. ריבאונד ההתקפה היה של אדם הוניג שקלע וניצח את המשחק. הרכז קלע במשחק 4 נק' בלבד וכולן בדקה וחצי האחרונות.

קלעים:
למגדל העמק: ג'וש אלכסנדר (6/10 לשלוש, 12 ריב') 27 נק', אנדי אוג'ידה (11 ריב') 19 נק', מקסים קיקוס 11 נק', נמרוד רינסקי 9 נק', אדם הוניג 4 נק', (כולן בדקה וחצי האחרונות), עומר טל ואליאב אוחנון 3 נק' כ"א, קלארק רוזנברג 2 נק'.

לאתא: דאליס ג'ויינר (10 ריב') 20 נק', תומר גינת 18 נק', ג'ורדן לואיס 11 נק', סיימון פארין (7 ריב') 9 נק', גל חלמיש (10 ריב', 9 אס') 6 נק'.

אליצור אשקלון - הפועל באר שבע/בני שמעון 76:66


ריימונד סייקס שנחת בארץ רק בסוף השבוע לא עלה בחמישייה של ישראל ברוך, ואת מקומו תפס כריס ווטסון, שעלה יחד עם אנטון שוטבין, אוהד כהן, פול מאריגני וטמיר אריאלי. אשקלון עלתה עם אלון לוין, תמיר שמחוני, מרכוס מור, עידו חליפה, משה חסן.

הפתיחה הייתה דווקא של אשקלון, שהכתיבה קצב משחק מבולגן ובהובלת עידו חליפה עלתה ל- 12:5. שלשה של אוהד כהן ונקודות של פול מאריגני הכניסו את האדומים לקצב, אבל הסיומת הייתה של המארחים, שסגרו רבע ראשון מוצלח ב- 21:14. גיא כהן שעלה מהספסל שוב הוסיף אנרגיות חשובות למשחק של באר שבע, שפתחה טוב את הרבע השני והעלתה הילוך בהגנה. 2 דקות בתוך הרבע השני עלה לשחק ריימונד סייקס, ובשני מהלכים נהדרים משלו העביר את המשחק לשליטה באר-שבעית, ושתי שלשות של טמיר אריאלי, הורידו את באר שבע ביתרון למחצית - 37:31.

ריימונד סייקס היה האיש של האדומים עם פתיחת הרבע השלישי, אבל מרכוס מור בדקות נהדרות דאג להשאיר את אשקלון בתמונה. שלשות של פול מאריגני ואנטון שוטבין החזירו את הקצב לבאר שבע, בדרך ל- 60:54 בסוף הרבע השלישי. פתיחה טובה של אשקלון לרבע האחרון הורידה את היתרון של באר שבע ל- 3 הפרש בלבד, אבל אוהד כהן ואנטון שוטבין בשלשות הקפיצו את האדומים חזרה ליתרון דו ספרתי, והשאירו את אשקלון לצמצם פערים בדקות הסיום. 76:66 לאדומים בסיום.

קלעים:
לאשקלון: מרכוס מור 26 נק', עידו חליפה 13 נק', אלון לוין 9 נק', תמיר שמחוני 8 נק', בני אלשיר 6 נק', משה חסן 4 נק'.

לב"ש: אנטון שוטבין 18 נק', ריימונד סייקס (10 ריב') 15 נק', אוהד כהן ופול מאריגני (7 אס') 11 נק' כ"א, טמיר אריאלי 8 נק', גיא כהן 6 נק', יניב סולומון 4 נק', כריס ווטסון 2 נק', אלן סקוורר 1 נק'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();