פשוט ברמה מעליהם
ספסל ,31/03/2016

מכבי ראשון לציון הפסידה 75:91 לפרנקפורט במשחק הקובע, ובכך סיימה את דרכה באירופה (ואת דרכם של הקבוצות הישראליות באירופה בפרט) ברבע גמר גביע פיב"א.

-- אוהד גרייבסקי --

משחק טוב בפרקים ארוכים של המשחק של ליונס (21 נקודות) ומונרו (29 נקודות) לא עזר לקבוצה של שרון דרוקר, אשר הציגה משחק הגנה נוראי, ונתקלה ביריבה הטובה ממנה בכמה רמות. בחצי הגמר תפגוש פרנקפורט את אינסי, אשר שיחקה מול ראשון לציון בבית המוקדם של המפעל.

הרבע הראשון היה צמוד והסתיים בתוצאה 20:22 למקומיים. פרנקפורט פתחה מבערים בתחילת הרבע השני, והגיעה ליתרון דו ספרתי 28:38. ראשון לציון הצליחה להוריד את הפער ל34:38, אבל הגרמנים המשיכו להחזיק בהובלה עד סוף המחצית הראשונה, אשר הסתיימה בתוצאה 38:43 לפרנקפורט, עם הטבעה של מייקל מוריסון בשניות האחרונות של הרבע השני. פרנקפורט עלתה ליתרון דו ספרתי שוב בתחילת הרבע השלישי, אלא שאז פתחה ראשון לציון בריצה משלה, וצימקה ל48:51. הגרמנים יצאו מההלם, החלו שוב להגדיל את הפער, ושלשות של סקראב לקראת סוף הרבע עזרו למקומיים להגיע שוב ליתרון דו ספרתי בסוף הרבע, 55:67. הגרמנים פתחו בריצה ברבע האחרון אשר הביאה אותם ליתרון 55:75, וכל מה שנותר למכבי ראשון לציון זה להוריד את הפער עד סוף המשחק, ולהילחם על כבודה. בסיום, 75:91 לפרנקפורט.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();