דנינו. הנבחרת תצטרך אותו חם באליפות.



נבחרת העתודה זכתה בטורניר ארבע האומות
מתן בן- עוז ,23/06/2016

נבחרת העתודה של ישראל השלימה ניצחון שלישי מתוך שלושה משחקים בטורניר ההכנה לקראת אליפות אירופה, הפעם על הרוסים בתוצאה 97:62. דניאל דנינו להט עם 28 נק'. בתחילת חודש יולי תצא הנבחרת לטורניר הכנה אחרון שיתקיים באיטליה.

נבחרת ישראל 97 - 62 נבחרת רוסיה
המשחק נפתח צמוד עם נקודות משני צידי המגרש, כשאצל הישראלים בולטים לשם וקופרברג. 4 דק' לסיום הרבע לוח התוצאות הראה 13:10 לרוסים, אך אז דנינו עלה מהספסל ועם 4 נק' רצופות השיב את היתרון למקומיים. לאומי ובלאט המשיכו לספק את הסחורה בהתקפה עבור הכחולים לבנים, אולם הצד ההגנתי לקה בחסר ואיפשר לרוסים לשים את הכדור פעם אחר פעם בטבעת. בתום הרבע הראשון 25:20 לנבחרת ישראל. לאומי והובר פתחו נפלא את הרבע השני ובריצת 7-1 עלו ליתרון דו ספרתי. הובר, בן משה ושאר החברים שטפו את המגרש בדקות הללו וגרמו למאמן הרוסי להזעיק פסק זמן בתוצאה 51:33, שתי דק' לסיום הרבע. ההפרש המשיך לצמוח ובתום 20 דק' של משחק 57:36.

רוסיה פתחו טוב את את החצי השני עם 4 רצופות, אך לאומי מיד דאג לשמור על הפער הגדול. ההפרש נשמר ובסיום הרבע השלישי יתרון 20 לישראל. הרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד גדול. המקומיים רק הגדילו את ההפרש, בעיקר בגלל דקות נהדרות של דנינו ובסיום 97:62.

הרבו לקלוע לישראל: דניאל דנינו 28, אור לאומי 16, דניאל קופרברג 13, רועי הובר 11, תמיר בלאט 8, צוף בן משה 8.

למצטיין הטורניר נבחר דניאל קופרברג. בתחילת חודש יולי תצא הנבחרת לטורניר הכנה אחרון שיתקיים באיטליה, לקראת אליפות אירופה עצמה שתתקיים בין התאריכים 16-24 ליולי בהלסינקי (פינלנד).







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();