בלאט. משחק גדול שלא הספיק



עתודה: הולכים למשחקי הדירוג
אלירן כהן ,20/07/2016

רבע ראשון נהדר של ישראל לא הספיק לה מול העומק והאיכות של גרמניה, ששלטה מתחת לסלים וניצחה 89:73 ועלתה לשלב רבע הגמר. ישראל תתמודד במשחקי הדירוג על הזכות להשאר בדרג א', ותפגוש את נבחרת בלגיה ביום שישי הקרוב.

אחרי הנצחונות הנהדרים על פינלנד וצרפת וההפסד לספרד שהוריד אותה למקום השלישי בבית, פגשה נבחרת העתודה את נבחרת גרמניה, שסיימה במקום השני בבית המקביל, לקרב על כל הקופה. המנצחת - ממשיכה לרבע הגמר, המפסידה - הולכת למשחקי הדירוג.

דניאל קופרברג, נתנאל ארצי, אור לאומי, צוף בן משה ותמיר בלאט עלו בחמישייה של דן שמיר, שפתחה את המשחק כמו יצאה מלוע של תותח. זה התחיל עם נקודות קלות של קופרברג בצבע, המשיך עם 2 של ארצי מהקו ונעצר אחרי שתי צ'אקות מחוץ לקשת של אור לאומי וצוף בן משה. הגרמנים הגיבו ב- 4 נקודות משלהם, אבל בן משה הוסיף שלשה, קופרברג רביעייה, ולמרות עוד קאמבק של גרמניה - הרבע הסתיים ב- 21:10 כחול-לבן.

גרמניה פתחה טוב את הרבע השני, ולאט לאט הצליחה לנגוס ביתרון של ישראל והורידה אותו ל- 5 נקודות בלבד, כשהם ממשיכים לנצל את היתרון שלהם בריבאונד - והפעם גם לעשות ממנו נקודות. רועי הובר ותמיר בלאט בשתי שלשות גדולות החזירו את המומנטום לישראל, שעלתה לפלוס 8, אבל מכאן קלעו הכוחלים-לבנים 12 נקודות בלבד, מול 25 של הגרמנים בהובלת יאן ויימברג, כשהרבע הסתיים בשלשה מחצי מגרש של אנדרס אובסט, שקבע 43:38 לגרמנים עם הירידה למחצית.

תמיר בלאט פתח את המחצית השניה בשלשה, אבל המומנטום המשיך להיות של הגרמנים ששלטו בקצב לאורך הרבע ולא אפשרו לישראל לחזור למשחק, וכבר עלו ליתרון דו ספרתי אחרי ריצת 9-0. הרבע הסתיים ב- 70:60 לגרמנים. 10 הדקות האחרונות המשיכו להיות בשליטה מוחלטת של הגרמנים, שעשו ככל העולה על רוחם בזמן שהכחולים-לבנים התקשו לשחזר את מטווח השלשות שלהם מתחילת המשחק. בסיום: 89:73 לגרמניה, שעולה לרבע הגמר ושולחת את ישראל למשחקי הדירוג.

קלעו לישראל: תמיר בלאט 15 (7 אס'), צוף בן משה 14 (4/5 ל- 3), אור לאומי 11, דניאל קופרברג 10, דניאל דנינו ונתנאל ארצי 7 כ"א, רועי הובר 5, די.ג'יי שארפ 3, טל אבירם 1. עידו פליישר שיחק ולא קלע.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();