קופרברג. פתיחה מופלאה, סיום חמצמץ



עתודה: מסיימים במקום ה- 12
אלירן כהן ,24/07/2016

פתיחה אדירה לאליפות אירופה שכללה נצחונות על פינלנד וצרפת, הסתיימה בטעם מעט חמצמץ, אחרי ההפסד של נבחרת העתודה לנבחרת סרביה - 88:60. החבורה של דן שמיר חוזרת הביתה מאוכזבת, אולם בסך הכל עמדה במטרות שהציבה לעצמה: השארות בדרג א'.

נבחרת העתודה חוזרת הביתה. מוקדם מהמתוכנן, אבל בסך הכל עם התוצאות המתבקשות מבחינתה, אחרי שהצליחה לשמור על מקומה בדרג א'. הערב פגשה הנבחרת של דן שמיר את נבחרת סרביה, בקרב על המקום ה- 11, אולם הצליחה להחזיק מולה רבע אחד בלבד. למחצית ירדו הקבוצות כשעל הלוח 44:25 לסרבים, והמחצית השנייה הייתה גארבג' טיים ארוך, בסיומו רשמו שחקניו של דן שמיר הפסד רביעי ברציפות. אור לאומי קלע 20 לישראל, דניאל קופרברג קלע 12, תמיר בלאט ודניאל דנינו הוסיפו 7, נתנאל ארצי 6, ורועי הובר, עידו פליישר, צוף בן משה ותומר שוקרון חלקו 2 נקודות כל אחד.

במשחק שנערך אמש, הפסידה ישראל לנבחרת שבדיה, 83:69. הנבחרת השבדית שלטה במשחק מתחילתו ועד סופו, וכבר עלתה ליתרון שיא של 30 נקודות, שלא השתקף בתוצאת הסיום. קלעו לישראל: דניאל קופרברג 18, דניאל דנינו 15, תמיר בלאט 13, נתנאל ארצי 8, רועי הובר 7, אור לאומי 4, טל אבירם ודי.ג'יי שארפ 2 כ"א.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();