אלהרר. מצרף זר שני



מוכנה לצאת לדרך: זר שני למגדל
אלירן כהן ,01/08/2016

הפועל מגדל העמק מצרפת לשורותיה את הפורוורד האמריקאי מרכוס רלפורד, וקרובה להשלים את בניית סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה. רלפורד הוא הזר השני שמצטרף לקבוצה, אחרי ניק ג'ייקובס שהצטרף בחודש שעבר.

שבועיים. זה כל מה שהיה צריך דוד אלהרר כדי לסגור כמעט סופית את סגל השחקנים שיעמוד לרשותו בעונת המשחקים הקרובה. אחרי שפחות או יותר השלימה את הקו האחורי שלה לעונה הקרובה, ומצאה את האיש הגדול שלה בצבע - הסנטר ניק ג'ייקובס - התפנתה הפועל מגדל העמק לבצע את ההחתמה המשמעותית האחרונה שלה הקיץ, כנראה, כשצרפה לשורותיה את הפורוורד מרכוס רלפורד.

אם השם מצלצל לכם מוכר, זה לא בגלל הקרבה המשפחתית (שקיימת, או לא. כנראה שלא) לאחים טרוויס וטרבור לבית קריית-גת/רלפורד אלא, כנראה, בגלל הסיבה שרק לפני 3 שנים הוא סייע לדייויד בלאט ומכבי תל אביב לעבור את פגרת הקיץ בשלום כשחקן אימונים. מעיד על משהו? כנראה שנדע יותר ככל שהעונה תתקדם.

רלפורד (28, 2.01), בוגר מכללת קולוראדו, המיוצג ע"י סוכן השחקנים דניאל דוחון, מצטרף למגדל העמק אחרי מסע ארוך שהחל בליגת ה- NBDL והמשיך בשבדיה, ליטא ופינלנד, שם שיחק במשך שנתיים במדי סלון וילפאס והיה לאחד הזרים הבולטים בליגה (20.1 נקודות בממוצע למשחק). התחנה הבאה של רלפורד הייתה נאנט מהליגה הצרפתית השנייה, שם תרם 14.3 נקודות בממוצע למשחק. את העונה האחרונה פתח באגו רת'ימנו מהליגה הראשונה ביוון, אולם באמצע העונה עבר להונגריה, ושיחק בשורות פלקו סומבטהי מהליגה הראשונה, שם קלע 14.7 נקודות ולקח 6.2 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

"מרכוס מגיע אלינו אחרי שצבר ניסיון רב בליגות השונות באירופה", מעיד דוד אלהרר, "הוא יכול לתרום לנו ביותר מעמדה אחת ואני מאמין שהוא יוביל אותנו קדימה השנה. אנחנו מאוד שמחים שהצלחנו לצרף אותו לשורותינו, אין לי ספק שהוא יעזור לנו המון ויוביל את החבר'ה הצעירים שלנו".

צעיר נוסף שימשיך בקבוצה בעונה הקרובה הוא הגארד צחי חיימוביץ', שיפתח את עונתו השלישית בקבוצה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();