רמי הדר. משני צדדי השיאים



על שיאים וזריקות עונשין
ספסל ,16/12/2016

מכבי ת"א הצליחה לקבוע אמש שיא שלילי חדש כשלא הגיע לקו העונשין כל המשחק. איזה עוד שיאים נשברו אמש ואיזה לא? פישפשנו בארכיון ושלפנו כמה נתונים מעניינים, ומי הקבוצה הישראלית שרשמה את ה"הישג" הנ"ל בליגת העל שלנו?

אז כאמור אמש זאת הייתה הפעם הראשונה שקבוצה מסיימת משחק יורוליג בלי אף זריקת עונשין. יחד עם זאת, זאת לא הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה שקבוצה מסיימת בלי קליעת עונשין - ב2003 וילרבאן עשו 0/2 מול אפס פילזן.

גם בליגת העל שלנו כבר קרה בעבר שקבוצה לא זרקה מהעונשין במשך על המשחק. בצירוף מקרים מעניין, ב13/12/08 מכבי ראשל"צ אירחה את הפועל ירושלים. האורחת ביצעה 13 עברות באותו משחק, אף אחת מהן לא שלחה את ראשל"צ לקו. ירושלים אגב ניצחה בסיום 81:74.

ההפסד הנ"ל הוא ממש לא התבוסה הגדולה של מכבי ת"א ביורוליג, ובטח לא של קבוצה ישראלית באירופה. בדירוג התבוסות הגדולות ביותר של ישראליות באירופה (אותו מובילה אגב הפועל ת"א עם 68:124 מול ציבונה זאגרב), 25 הפרש אפילו לא נכנס ל20 הראשונים. גם 58 נקודות שקלעה מכבי ת"א בלבד לא מדגד את טבלת השיאים (שגם פה הפועל ת"א מככבת עם 38 נקודות בלבד מול גלאטאסריי אי שם בשנות ה60). אבל לפחות הם מתמידים - בשנים האחרונות הצהובים דואגים לפחות לתבוסה אחת מביכה ביורוליג, בשנתיים האחרונות זה היה מול צסק"א מוסקבה (100:69 ו100:65). 58 נקודות זה שפל עונתי בלבד, בקטנה.

פיגור 31 הנקודות שנקלעה אליו מכבי ת"א אמש הוא הכי גבוה שמכבי פיגרה מאז שנה שעברה בחיפה כששיחקה נגד... רמי הדר. אבל כאמור זה לא שיא.

4 נקודות שלמות שתרמו אמש הישראלים במכבי ת"א זה לא שיא שלילי חדש, אבל לא היינו רחוקים מכזה כשצריך לשים לב שכל הנקודות נקלעו בדקה וחצי האחרונות.

סוני ווימס רשם שיא קריירה באיבודים - 7. כ"א.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();