וינגייט חוגגים ליגה עליונה



מכללות: וינגייט הדיחה את בן גוריון
ספסל ,20/01/2017

אלופת הליגה התחתונה גברה 71:61 על אוניברסיטת בן גוריון במשחק על הכניסה לפליאוף העליון, ובעצם הבטיחה לעצמה לשחק בליגה העליונה בעונה הבאה. במשחק השני הרצליה עלתה לפליאוף העליון עם ניצחון קל על אפקה שתשחק יחד עם בן גוריון נגד הירידה.

פליאוף עליון

הליגה יוצאת לפגרת מבחנים, ותחזור בסוף מרץ עם שלב הפליאוף העליון בו 6 קבוצות ישחקו ב2 בתים של 3, סיבוב אחד, 2 הראשונות יעלו לחצי הגמר.

בית א': אוניברסיטת חיפה, המכללה האקדמית ת"א יפו, הביתחומי הרצליה
בית ב': המכללה למנהל, המרכז האקדמי רופין, מכללת וינגייט

פליאוף תחתון

4 קבוצות, סיבוב אחד, 2 האחרונות ישחקו בעונה הבאה בליגה השניה. מכללת אפקה, אוניברסיטת בן גוריון, אוניברסיטת ת"א, אס"א טכניון.


אוניברסיטת בן גוריון - מכללת וינגייט 71:61
מכללת וינגייט עם ניצחון מרשים בחוץ מול אונ' בן גוריון מבטיחה לעצמה מקום בפליאוף העליון, שמגיע בצורת בונוס של העפלה לליגה העליונה. וינגייט שלטה במשחק כמעט לכל אורכו, בן גוריון בקאמבק ברבע האחרון הצליחו להוריד ל2 הפרש בלבד, אבל התעלות של האורחת במאני טיים שלחה אותה צפונה עם הניצחון.

וינגייט פתחה חזקה עם שלשות של דן אביב ומאור אדרעי, כשהאחרון מוסיף גם נקודות מהקו ומוביל את האורחת ליתרון 16:12 אחרי 10 דקות. אורן ביהם עם 5 נקודות ברבע הראשון הוביל את קלעי הדרומים שהמשיכו לרדוף אחרי האורחת גם ברבע השני. מאור סמדג'ה ומשה חדד נכנסו לקצב וקלעו יחד 10 נקודות לב"ש, אבל זה לא הספיק להוריד את היתרון של וינגייט שעלה ל38:29. רבע מטורף של דן אביב עם לא פחות מ3 שלשות ו15 נקודות.

בן גוריון הגבירה את האגרסיביות בהגנה ברבע השלישי ועצרה את וינגייט על 13 נקודות (רובן מהקו) מה שאיפשר לה להוריד את הפער, ואחרי חצי שעה של משחק רק 53:47 לאורחת. המומנטום המקומי נמשך כשנקודות של אסף ברגר ושלשה של ביהם קבעו 2 הפרש בלבד, 59:57. פססק זמן בהול של וינגייט איפס את הקבוצה, והיא חזרה בטירוף עם ריצת 12-4 כולל 2 שלשות של עומרי אליעזר ואחת של אביב בדרך לניצחון 71:61.

קלעו לב"ש: אורן ביהם 19, מאור סמדג'ה 11, איתי יוכמן ומשה חדד 7 כ"א, הראל כהן וברק לב 6 כ"א, אסף ברגר 5.

קלעו לוינגייט: דן אביב 27, מאור אדרעי 19, עומרי אליעזר 13, סרגי מסנקו 8, אלעד אלבוים 3.


המרכז הבינתחומי הרצליה - מכללת אפקה 48:67







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();