בארון וצעירי. סלי קלאצ' (איגוד הכדורסל)


פ"ת עם המחמאות, רמת חן עם הגמר
ספסל ,13/03/2017

רק לפני שבוע פ"ת ירדה ליגה. אבל היום היה משחק חדש, ובמשך 50 דקות נלחמה הקבוצה של אלי רבי ברמת חן הפייבוריטית והפסידה בסיום בדרמה ענקית. בחמישי: חולון מול רמת חן בגמר.

דרמה במשחק הראשון? וואחד דרמה במשחק השני. לא משחק טוב של הקבוצות, בטח אחרי מה שראינו במשחק הקודם, בעיקר של רמת חן שהגיעה כפייבוריטית והלחץ השפיעה אליה. 2 הארכות קיבלנו, דווקא בהן הקבוצות הציגו כדורסל יותר טוב. משחק ענק לאופיר לביא שהציגה יכולת מאני טיים, אבל הסיום אכזרי.


סיקור המשחק:
פ"ת הראו כבר בפתיחת המשחק שהירידה מאחוריהן והן באו להילחם. קריסטל ברדפורד קלעה מחוץ לקשת וקמפבל חטפה וההגנה הפתח תקוואית נראתה טובה. אבל המשחק המשיך בקצב איטי ומפוזר עם יותר החטאות מסלים ואחרי 5 דקות במשחק הראה הלוח 5:5. בריה הולמס נכנס ברמת חן והחזירה עם 5 רצופות, שלשה של שירן צעירי סגרה ריצת 10-5 בדרך ליתרון 13:5 למוליכת הליגה.

אלי רבי הוריד את פ"ת לפסק זמן וביקש להגביר את קצב המשחק, השחקניות תירגמו את זה לזריקות מבחוץ שלא נכנסו. בריה הולמס בנתיים הגדילה את ההפרש לזכות רמת חן, נקודות בצבע של ברדפורד, רובנה קמפבל וירדן גוט שמרו את פ"ת במשחק. 16:11 סגול אחרי 10 דקות.

פ"ת עלתה חדה יותר לרבע השני ועם שליטה בריבאונד ונקודות של ברדפורד החזירה את המשחק לשיוויון 18. לרמת חן לקח כמעט 4 דקות להניע ברבע ובעיקר לדניאל אדאמס שקלעה את הנקודות הראשונות שלה. משחק לא טוב משני הצדדים השאיר את התוצאה נמוכה, חדירה יפה של אופיר לביא קבעה 26:24 ללרמת חן 2 דקות להפסקה. נקודות מהעונשין של צ'לסי הופקינס במחצית ראשונה פושרת קבעה 31:27 בסיומה.

2 דקות עקרות מסלים בחזרה מחדרי ההלבשה, עד שברדפורד והופקינס החליפו סלים בצבע. שתי הקבוצות ניסו לרוץ אבל גם לאבד, אדאמס עם 4 רצופות העלתה את רמת חן ל31:37. למרות נקודות של ברדפורד, דקות גרועות אל פ"ת עם הרבה איבודים הובילו לצעקות רמות של רבי בפסק הזמן. גם רמת חן לא הרשימה, אבל הצליחה לשמור על היתרון כשסל באזר של ברדפורד מוריד ל43:40 לקראת הרבע האחרון.

ברדפורד סחטה בלתי ספורטיבית מאדאמס בפתיחת הרבע, אבל לא הצליחה לנצל זאת ליותר מנקודה אחת. גם שירה העליון לא הייתה מרוצה מהמשחק של קבוצתה ולקחה פסק זמן כשההפרש ירד ל45:43. פ"ת המשיכה לפלרטט עם המינוס שיהפוך לפלוס, 5 דקות לסיום זה סוף סוף קרה עם שלשה ענקית של אופיר לביא ל48:49. רמת חן לא יצאה מההלם ועם הגנה נרפית חטפה סל נוסף מברדפורד בדרך לפסק זמן בהול של שירה העליון.

הדקות האחרונות היו צמודות מאוד כשהיתרון עומד על נקודה לפה או לשם. פ"ת קיבלה הרבה הזדמנויות שניות בריבאונד התקפה אבל לא ידעה לנצל אותן לנקודות ודקה לסיום אנחנו ב56:53 לרמת חן. שלשה ענקית של ברדפורד קבעה שיוויון 56, 20 שניות לסיום. הופקינס לקחה כדור אחרון ועלתה גם היא לזריקה מבחוץ אבל החטיאה ואנחנו בהארכה גם במשחק השני.

כבר אמרנו ברדפורד? עוד שלשה שלה וחדירה בצבע נתנה לפ"ת יתרון 58:61. רמת חן שכחה איך שומרים בהגנה אבל למזלה זה לא עלה לה ביוקר וההפרש נשאר נמוך. 20 שניות לסיום אדאמס עם חטיפת כדור בתוספת סחיטת העבירה החמישית מאשלי בברלי, ועם 2/2 מהקו יתרון נקודה לרמת חן 64:63. לביא מצא את עצמה לבד על קשת ה3 וקברה אחת עמוק בפנים, 11 שניות לסיום, פלוס 2 לפ"ת. אדאמס סחטה עברה והשוותה את התוצאה מהקו, ברדפורד בשניות שנותרו הוציאה זריקת התאבדות שלא פגעה בשום דבר. הארכה שניה.

גוט קיבלה אסיסט יפה מלביא והעלתה את פ"ת לפלוס 2, אליסה בארון הגיבה עם השלשה הראשונה של רמת חן מאז מי זוכר. גם צעירי צלפה מחוץ לקשת, טולמן החזירה אחת גם היא ובארון העלתה ל74:71 דקה לסוף. לביא עם עוד סל קלאצ' הורידה לנקודה, אבל בהתקפה האחרונה לא הצליחה לקלוע והניצחון הולך עם רמת חן.

קלעו לרמת חן:
בריה הולמד 19 נק'
דניאל אדאמס 19 נק', 7 רב', 2 חט'
צ'לסי הופקינס 14 נק', 17 רב', 5 אס', 4 חט'
אליסה בארון 9 נק', 6 רב'
שירן צעירי 8 נק', 6 רב', 5 אס', 2 חט'
דניאל דיאמנט 5 נק'

קלעו לפ"ת:
קריסטל ברדפורד 34 נק', 16 רב', 2 חט', 4 חס'
אשלי בברלי 18 נק', 9 רב', 4 אס'
אופיר לביא 10 נק', 5 אס'
ירדן גוט 6 נק'
עמית טולמן 3 נק', 6 רב'
רובנה קמפבל 2 נק', 19 רב'


תגובות
שירה העליון, מאמן רמת חן: "הרבה כבוד לפ"ת, הרבה כבוד גם לאלי רבי, שהציגו יופי של משחק. מצד שני אני גאה בשחקניות שלי שידעו לנצח אחרי תצוגה נוראית, התקפית והגנתית, ואני לוקחת את זה עליי, אבל העיקר שניצחנו והפנים קדימה. אסור לנו להיראות ככה ביום חמישי, לא יודעת מאיפה נביא את האנרגיות אחרי משחק כזה, אני גמורה.

שיחקנו עם משקולות על הכתפיים, מצד אחד קבוצה שבאה בלי שום דבר להפסיד כאנדרדוג ואנחנו נראינו רע עם אחוזי קליעה נוראיים מבחוץ והחטאות מהקו, דברים שלא אופייניים לנו. שאפו לשחקניות שידעו לנצח משחק כזה."

אלי רבי, המאמן המפסיד: "פשוט הכדור לא נכנס. אני חייב להצדיע לבנות שלי, אני יכולה להיות הגאון הכי גדול בכדורסל אבל אם אין בנות שנותנו הכל אי אפשר לעשות שום דבר. הן הוכיחו בגרות ולא נשברו והמשיכו ושיחקו. מפרגן לרמת חן ומאחל להם שימשיכו להצליח, היו טובות כל השנה. פ"ת היה אחלה אתגר, נהנתי כל השנה. בסה"כ מאמין שמיצינו את הפוטנציאל של הקבוצה והכנו לא מעט בנות לליגה וזה מה שחשוב."






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();