דור סער עוברת למכללות
שי ברק ,10/06/2017

אחרי שנים בהן נעצרה המגמה לעבור למכללות, שחקנית האקדמיה דור סער, קיבלה לאחרונה מעמד של ספורטאי עילוי ותעבור למכללת מיין. בימים אלה החלה את אימוניה עם נבחרת הנערות לקראת המשימה העומדת בפניהן לחזור לדרג א'.

בתחילת העשור היתה נהירת שחקניות ללמוד ולשחק במכללות ברחבי ארה"ב. המגמה נעצרה בשנים האחרונות כשהמגמה היתה להשאיר את השחקניות בישראל ולשלב אותן בליגת העל שסבלה מכך שהשחקניות הבולטות בחרו ללכת לשחק מעבר לים, כך שבשנה החולפת רק מרים חנון ושהד עבוד היו נציגותינו במכללות.

דור סער (18, 162), היא הראשונה, מאז 2012, לצאת את גבולות הארץ במעמד של "ספורטאי עילוי" שמאפשר לה לדחות את השירות הצבאי כדי לשחק מעבר לים. סער, רכזת אקדמיית וינגייט ונבחרת הנערות, סיכמה בחודש אפריל על הצטרפותה למכללת מין, ולאחרונה לאחר שזכתה למעמד "עילוי" בעידוד ותמיכת איגוד הכדורסל, התאפשר מעברה.

מאמנת קבוצת הכדורסל של מכללת מיין, סיפרה לאתר המכללה שהיא נרגשת לספר על צרופה של סער שניחנה באינטיליגנצייה גבוהה על המגרש. היא יכולה לקלוע מבחוץ, לתקוף את הטבעת ובעלת ראיית משחק טובה".

סער שגדלה בהפועל עמק יזרעאל וזכתה עימה באליפויות וגביעים, עברה לפני שנתיים לאקדמייה ובשנה האחרונה שיחקה גם במכבי רעננה בליגת העל, בכרטיס כפול. היא תנסה לעזור למכללת מיין שמשחקת בדיויזיון 1, לשחזר את ימיה הגדולים מסוף שנות ה-90 ולחזור להתחרות על אליפות ה-NCAA.

סער היתה חלק מסגל נבחרת הנערות בעונה שעברה כששיחקה בדרג א' באליפות אירופה וסיימה טורניר מוצלח עם 9.4 נק' בממוצע ו-3.7 אס'. הקיץ כבוגרת בנבחרת תנסה, עם חברותיה, לחזור לדרג א'.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();