גביע: נגמר חד צדדי
ספסל ,23/12/2017

רצינו לקבל משחקים צמודים, קיבלנו תבוסות. נהריה החזיקה רבע אחר מול ירושלים, רחובות הייתה בתמונה מול אילת כמעט שני רבעים. בני הרצליה הייתה קרובה להפועל ת"א 3 רבעים, אבל אז נעלמה.

מכבי רחובות - הפועל אילת 95:67

מכבי רחובות אמנם הגיעה להתמודדות בגביע אחרי ניצחון גדול בליגה על הפועל ר"ג / גבעתיים, אבל קיבלה שיעור בפרופורציות מול הפועל אילת, שפשוט הייתה גדולה עליה בכמה רמות. כך או כך, אווירת החג באולם "קציר" בעיר, שהיה מלא עד אפס מקום, תזכר עוד הרבה קדימה.

רבע ראשון צמוד הסתיים בשוויון 24 אחרי שאילת כבר הייתה בפלוס 10 בהובלת עמית שמחון. שתי שלשות של רחובות החזירו אותה למשחק, אבל בשוויון בסוף הרבע היא פשוט נעצרה. אילת פתחה טוב יותר את הרבע השני ובהבולת קיצ'ן ורוסארו נטלה שוב את ההובלה. רחובות חזרה עם נקודות של מרכוס רלפורד שהוריד ל- 3 בלבד, אבל ריצת 17-2 של אילת עד המחצית קבעה 54:36 אחרי 20 דקות.

הקצב האיליתי נמשך גם ברבע השלישי, האורחים עלו לפלוס 5 בזמן שההתקפה של רחובות התקשתה מול הפיזיות של האילתיים וסיימה את הרבע השלישי עם 9 נקודות בלבד ובפיגור 31 - 76:45, ששלח את הקבוצות לגארבג' טיים ארוך במיוחד.


בני הרצליה - הפועל ת"א 74:60

במשחק על טהרת ליגת העל גברה הפועל תל אביב על בני הרצליה בלי יותר מידי קשיים. הקבוצה של דני פרנקו הובילה כבר מדקות הפתיחה אבל לא ממש הצליחה לייצר מומנטום, ולמחצית ירדה ביתרון נקודה 35:34.

המחצית השנייה התנהלה פחות או יותר בצורה דומה, כשהפועל תל אביב מכתיבה את הקצב ובעיקר מציגה הגנה טובה והרצליה מצליחה לאסוף נקודות ולהשאר בעניינים. הרבע השלישי הסתיים ב- 56:50 להפועל, ורק ברבע האחרון הצליחו האדומים לעלות ליתרון דו ספרתי עם נקודות של גפני, מקי וגינת, בדרך להבטחת מקומה ברבע הגמר.


עירוני נהריה - הפועל ירושלים 90:74

כ300 אוהדים עשו את כל הדרך מירושלים וחזו באחד המשחקים הטובים שקבוצתם הציגה העונה. זה אומנם נפתח מבולגן וללא הגנה, אבל בהמשך ירושלים ובעיקר יותר הלפרין השתלטו על הקצב ורצו כל הדרך לניצחון.

כבר בפתיחה קיבלנו קצב טוב למשחק. נהריה נראתה יותר טוב עם קליעות מחוץ לקשת, לעומת ירושלים שהציגה התקפה מבולגנת, החטאות ממצבים נוחים ורופפות בגנה. נהריה הצליחה לברוח ליתרון 9:22, ואז נכנס למשחק יותם הלפרין. דקות מצויינות שלו עם 9 נקודות ב2 דקות החזירו את ירושלים למשחק, והורידו ל18:22 אחרי 10 דקות.

המומנטום של הירושלמים נמשך גם ברבע השני אותו טרנס קינזי פתח עם 2 שלשות שסגרו ריצת 15-0. נהריה נתקעה קרוב ל5 דקות ללא נקודות, בעוד ירושלים המשיך לצלוף מחוץ לקשת ועמדה על 5/7 ב15 הדקות הראשונות. וובסטר עם כמה התקפות החזיר את נהריה קצת לתמונה, אבל אז ביצע עבירה בלתי ספורטיבית מיותר וירושלים שוב ברחה. הלפרין להט, ירושלים שלטה בריבאונד משני הצדדים ובהפסקה 47:36.

ירושלים המשיכה להפציץ מחוץ לקשת גם ברבע השלישי, ושמרה על יתרון דו ספרתי שכבר התקרב ל-20. נהריה נראתה אובדת עצות בהתקפה, וכשהחדירה פנימה לא צלחה, היא יצאה החוצה ושם דווקא קלעה באחוזים לא רעים. אחת כזאת של סטו דאגלס הורידה ל69:57, אבל היא נענתה מייד באחת של יוגב אוחיון, ובסיום הרבע השלישי 73:58. המגמה לא השתנתה גם ברבע האחרון, ירושלים חצתה את רף ה20 נקודות ונהריה מידי פעם עשתה קולות של כדורסל. בסיום 90:74 קל לירושלים.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();