זליבנסקי וברדפורד (איגוד הכדורסל)


גביע נשים: חולון חוזרת לגמר
ספסל ,05/03/2018

מה שהתחיל כמשחק חד צדדי לטובת חולון, נגמר בדרמה ענקית עם שתי ישראליות צעירות שנתנו את משחק השיא שלהן. הרצליה שהייתה בפיגור כל המשחק הצליחה להוריד את הפער למינימלי, אבל חולון הצליחה במאני טיים לשמור את היתרון בדרך לניצחון 72:65 והכרטיס הראשון לגמר.

יש לנו עולה ראשונה לגמר גביע המדינה לנשים (חמישי) - אליצור חולון. בפתיחת המשחק היה נראה שהבדלי הרמות באים לידי ביטוי ושחולון תשלוט במשחק בדרך לניצחון קל, על אף חסרונה של סיאניה צ'ונג. אבל הרצליה באה להילחם, ובמשחק שיא של מרים חנון שמרה את עצמה קרוב קרוב. אבל בצד השני נועה זליבנסקי עם שיא קריירה (26 נקודות) ושלשה בדיוק במאני טיים הובילה את חולון לניצחון ולחזרה לגמר.


סיקור המשחק:
חולון פתחה את המשחק בטירוף עם 2 שלשות וברחה ליתרון 9:0, בעוד הרצליה מחטיאה הרבה בצבע. 4 דקות לקחת לשרוניות לעלות על הלוח, ואז הדברים החלו להיכנס, כש-5 נקודות של מרים חנון החלול בקיזוז ההפרש ל11. חולון המשיכה לשלוט עוד כמה דקות עם יד חמה של קריסטל ברדפורד מחוץ לקשת (3 שלשות ברבע הראשון), בצד השני שניקה גרין ובריאנה ריצ'רדסון שמרו את הרצליה במשחק. 26:19 לחולון בסוף הרבע הראשון.

הרבע השני לא התעלה לרמה גבוה עם הרבה החטאות וקצב נקודות נמוך. שלשה של נגה פלג פלץ וסל של אופיר בנט הורידו את ההפרש ל-4, נופר שלום מחוץ לקשת, ברדפורד ונועה זליבסנקי הגדילו חזרה ל-8. שני סלים של ריצ'רדסון שלוו לאחר מכן בדקה של כלום חתמו את תוצאת המחצית על 40:36 לחולון.

רבע שלישי נפתח קצת מבולגן משני הצדדים עם החטאות מחוץ לקשת (2 סלי שדה בלבד ב-5 דקות), כשבתווך חולון שומרת על יתרון קל. אסיסט יפה של ברדפורד לזליבנסקי קטע בצורת של כמה דקות, לפני שגלעד כץ מיהר למזכירות לפסק זמן. פלג פלץ חזרה עם שלשה, אבל זליבנסקי במשחק הטוב ביותר שלה השנה (ושיא קריירה בנקודות) המשיכה להנות בצבע מאסיסטים של ברדפורד ובלי ששמנו לב היתרון קפץ לדו ספרתי, 54:41. חנון, פלג פלץ ובנט הורידו ל-56:47 לקראת הרבע האחרון.

פלג פלץ עלתה ל-3 והורידה את ההפרש ל-4 בלבד, אבל נחתה לא טובה על הרגל וירדה לספסל. מי עם לא זליבנסקי עוררה את בעוד חדירה יפה לטבעת החזירה את המומנטום לסגולות והפער קפץ שוב ל61:52. גם חנון המשיכה במשחק המצויין שלה עם עוד 5 רצופות ושמרה את המשחק צמוד צמוד בכניסה למאני טיים. שחקניות חולון נראו עייפות ואיבדו כדורים מיותרים. דקה וחצי לסיום הרצליה הצליחו להוריד ל-2, אבל שלשה ענקית של זליבנסקי החזירה את חולון לפער קל. הרצליה עם כמה החטאות בסיום לא הצליחה לסגור את הפער, והניצחון בסיום סגול 72:65.

קלעיות
לבנות הרצליה: מתי אג'אבון 16 (6 רב'), בריאנה ריצ'ארדסון 15 (8 רב'), מרים חנון 14, נגה פלג פלץ 11 (7 רב'), אופיר בנט 8 (, 8 חט'), שניקה גרין 4 (10 רב'). כן שיחקו: ליעד אורבך, ליעד סואץ קרני.

לחולון: נועה זליבנסקי 26, קריסטל ברדפורד 16 (16 רב', 9 אס'), דניאל אדאמס 14 (14 רב'), לימור פלג 8, נופר שלום 8. כן שיחקו: קטיה אברמזון, שני לוין.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();