צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל


גביע נשים: אשדוד מול חולון בגמר
ספסל ,05/03/2018

רמה"ש נתנה פייט אדיר הערב, והצליחה למחוק פער של 18 נקודות ברבע הראשון. אבל בדקות הסיום אשדוד הצליחה לברוח, והפעם לשמור על הפער עד הניצחון. 82:71 לדרומיות בסיום, שיפגשו כאמור את חולון שגברה מוקדם יותר היום על בנות הרצליה.

מי שראה את הרבע הראשון, בטח חשב שזה הולך להיות עוד משחק גארבג' טיים ארוך כמו שראינו כבר העונה בין הקבוצות. אבל רמה"ש החליטה להילחם, והצליחה לחזור למשחק מפיגור דו ספרתי מספר פעמים. אבל בכל פעם שזה קרה, טיפאני הייז הייתה בצד השני כדי להחזיר את אשדוד ליתרון מבטחים, והכי חשוב לניצחון בסיום.


סיקור המשחק:
אשדוד פתחה עם הגנה אגרסיבית והנעת כדור טובה בהתקפה שאיפשרה לה לנער את ההגנה של רמה"ש בדרך לנקודות קלות בצבע. רמה"ש עם סדרת זריקות התאבדות שלא הגיעו לשום מקום, ושלשה של טיפאני הייז העלתה את אשדוד ליתרון 11:2 ופסק זמן מוקדם של האדומות. זה לא עזר להן, כשאשדוד המשיכה לשלוט במשחק בדרך ליתרון 22:7 ו-27:9 בתום הרבע הראשון.

רמה"ש עלתה הרבה יותר בעניינים לרבע השני, וקיבלה הרבה אנרגיות לאחר סל ועבירה של אלכס הארדן. ריצת 2-10 ב-3 דקות של האדומות החזירה אותן למשחק, והוריד את הפער ל-29:19. ההגנה של רמה"ש המשיכה ביכולת הטובה מפתיחת הרבע והצליחה לצמק ל-6 בלבד, אבל הייז, צ'לסי הופקינס וטיפאני ג'קסון התעורר בזמן כדי להחזיר ל-43:30 במחצית.

שוב פתיחת רבע מצויינת החזירה את האדומות חזק למשחק, אחרי צמד שלשות של יעל אהרונוב ועדן רוטברג. טיפאני הייז החזירה אחת בצד השני, וקטיה לויצקי עם סל ועבירה הקפיצה שוב לדו ספרתי. חילופי סלים בין שי קליי להייז וכמה איבודים ודקות מבולגנות, והרבע השלישי מסתיים ב-58:47 לאשדוד.

שידור חוזר של הרבעים הקודמים. שלשה של רוטברג סגרה ריצת 0-7 בדקה וחצי, ושוב אנחנו במשחק פתוח. 3 דקות לקחת לאשדוד להשיג סל שדה, כשהייז עם סל ועבירה העלתה ל-62:57. הנדנדה נמשכה עם יעל גליל מצד אחד והייז מצד שני, כשאשדוד שומרת על פער קל של 3-8 נקודות. סדרת החטאות מחוץ לקשת של רמה"ש איפשרו לאשדוד לעלות ל-72:63, ונמרוד מיטל לקח פסק זמן לפני שהמשחק בורח. שלשה ועבירה של גלילי, שגם הוציאה על הדרך את שי דורון ב-5 עבירות, נתנה לרמה"ש קצת תקווה בכניסה לדקה האחרונה של המשחק. אבל השלשות שנזרקו לאחר מכן יצאו החוצה, אשדוד קלעה מהקו וסגרה את הסיפור.

קלעיות
לרמה"ש: שי קליי 20 (18 רב'), עדן רוטברג 19, אלכס הארדן 13, יעל אהרונוב 10, יעל גלילי 5, אלואיסה כץ 2, לירז קניג 2. כן שיחקה: ולדיסלבה אברמוב.

לאשדוד: טיפאני הייז 27, קטיה לויצקי 21 (6 רב'), צ'לסי הופקינס 13 (13 רב'), טיפאני ג'קסון 13 (13 רב'), שי דורון 5, טיאה פרסלי 3. כן שיחקו: רוני בן נון, שרה האטיס.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();