העולה החדשה חוזרת לגמר!
ספסל ,29/03/2018

כבר בעונת החזרה שלה לליגה הבכירה, אליצור רמלה מעפילה לגמר הפליאוף אחרי ניצחון 89:101 על רמת חן ו1-3 בסדרת הגמר. 3 רבעים היה לנו משחק צמוד, אבל ברבע הרביעי רמלה עם מטח שלשות קטלני הצליחה לברוח ולא נתנה לרמת חן סיכוי.

קרוב לודאי שפרט לאוהדי רמלה, לא הרבה האמינו שרמלה תצליח לחזור לגדולתה כל כך מהר. אבל העולה החדשה רושמת עוד פרק בהיסטוריה, כשלא רק שהיא מדיחה קבוצה שהגיעה מהמקום הראשון, היא גם מגיע לגמר בתור העולה החדשה. האם היא תוכל להמשיך להדהים ולסיים את העונה עם צלחת? שם כבר מחכה לה אשדוד, האלופה מאשתקד שחולמת על דאבל. יום ראשון יוצאים לדרך, אל תפספסו!

אליצור רמלה 101 - מכבי רמת חן 89
המשחק הערב היה בקצב גבוה מאוד, עם מטח שלשות משני הכיוונים ומשחק צמוד במשך 3 רבעים. אבל נשק השלשות של רמלה המשיך לעבוד גם במאני טיים (17 שלשות הערב!), ומרגע שהיא הצליחה לתפוס את המומנטום, היא לא שמטה אותו.

המשחק נפתח בקצב גבוה מאוד כששתי הקבוצות רצות בכל הזדמנות ומחפשות את הכנסת הכדור פנימה בצבע. נועה גנור שחזרה לחמישיה של רמלה פתחה מצויין ויחד עם צמד שלשות של אלקסיסי ג'ונס הובילה את רמלה ליתרון 2:11 אחרי רצף איבודים של רמת חן. הפעם הגיעה תורה של רמלה לאבד והאורחות במיני ריצה משלהם כולל שלשה של דניאל דיאמנט חזרו לפיגור 13:15. ניה קופי העלתה את רמת חן ליתרון, אופיר קסטן הפכה חזרה, והנדנדה נמשכה עד שיויון 22 בתום הרבע הראשון.

רמת חן המשיכה במומנטום ועלתה לפלוס 5 עם שלשה של נוף קדם. דיבור מיותר של רנה מונטגומרי עם השופטים עלה לה בעבירה טכנית, נעמה שפיר אמרה תודה עם מהלך של 4 נקודות, והמשחק הצמוד נמשך. שתי ההגנות לא הרשימו ואיפשרו חדירות יחסית קלות לצבע. שפיר עם עוד אחת מחוץ לקשת נתנה לרמלה יתרון 32:36, ושלחה את רמת חן לפסק זמן. קופי ודייזי פדר החליפו שלשות, בירידה להפסקה 37:39 מקומי.

רמלה המשיכה לנסות את כוחה מחוץ לקשת, כשפדר וג'ונס קולעות באחוזים לא רעים. רמת חן הלכו פנימה לקופי, ובאמצע הרבע השלישי 46:50. קופי הראתה שהיא יודעת גם לקלוע מבחוץ, וסל של בארון שוב הפך את התוצאה. המשחק התחמם כשגם שירה עליון זכתה לטכנית אחרי עבירה רביעית של מונטגומרי, ותוך חצי דקה רמלה ביתרון השיא שלה עד כה 51:58. פסק זמן של האורחות הרגיע קצת את העניינים, שלשה של דיאמנט הכניסה אנרגיות ודקות מצויינות של נוף קדם הובילו לשיוויון 62. הרבע הסתיים ב-62:64 לרמלה.

רמת חן נראתה לא מרוכזת בהגנה בפתיחת הרבע הרביעי. רמלה עם שלוש שלשות, האחרונה מבינהן של פדר ששיחררה שאגה הקפיצה את הפער ל-66:77 7 דקות לסיום. פסק זמן בהול של הסגולות לא עזר, כשרמלה המשיכה לרוץ עד ליתרון 16 בשיא. העבירה החמישית של קופי כבר הוציאה לרמת חן לגמרי את האוויר, והסיפור נגמר. הפער עוד ירד קלות ל-9, אבל לא יותר מזה. 89:101 בסיום בדרך לחגיגות צהובות.

קלעיות
לרמלה: נעמה שפיר 23 (9 אס'), אדוט בולגק 20 (10 רב'), דייזי פדר 19 (6/8 ל-3), אלקסיס ג'ונס 16 (13 רב', 6 אס', 5 שלשות), אלכס כהן 13, נועה גנור 7, אופיר קסטן 3. כן שיחקה: שיראל ברמן.

לרמת חן: נייה קופי 28 (6 רב'), ריינה מונטגומרי 19 (6 רב', 7 אס'), אליסה בארון 13 (9 רב'), נוף קדם 10, דניאל דיאמנט 8 (7 רב'), שירן צעירי 7, באשרה גרבס 4 (9 רב'). כן שיחקו: אופיר לביא, מאי נעים.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();