בפעם החמישית ברציפות - אשדוד אלופה!
ספסל ,09/04/2018

מכבי "בן" בנות אשדוד זכתה הערב באליפות המדינה אחרי ניצחון 76:93 אל אליצור רמלה, והשלימה 3-0 בסדרת הגמר. הצלחת מצטרפת לגביע שכבר זכתה בו, והערב הקבוצה חגג לעיני הקהל הביתי. טיפאני ג'קסון במשחק שיא עם טריפל דאבל!

בנות אשדוד השלימו הערב דאבל שלישי בתולדותיהן, אחרי סוויפ בסדרת הגמר. במחצית הראשונה קיבלנו משחק טוב, צמוד והפכפך, אבל ברגע שאשדוד לחצה על הגז, זה נגמר. טיפאני ג'קסון הייתה חמה מאוד בצבע ובלתי ניתנת לעצירה, כשבצד השני לספסל הקצר מאוד של רמלה לא היו תשובות.

אותה ג'קסון אגב סיימה עם טריפל דאבל מרשים מאוד של 27 נקודות, 16 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. משחק מצויין גם לקטיה לויצקי עם 14 נקודות. ברמלה עוד תצוגת קליעה מהשלוש של נועה גנור (17 נקודות, 3/4, פלוס שלשה אחת שלדעתינו השופטים נתנו עליה בטעות רק 2 נקודות), לצד 24 נקודות של בולגק (ששיחקה למעלה ממחצית עם 4 עבירות) ו-20 של אלקסיס ג'ונס.


מכבי "בן" בנות אשדוד 93 - אליצור רמלה 76
שתי הקבוצות הלכו חזק פנימה בפתיחת המשחק. טיפאני ג'קסון נהנתה מאיסטים יפים של קטיה לויצקי בצד אחת, אדוט בולגק חדרה למרות שמירה כפולה עליה בצד השני. נועה גנור הוסיפה 2 שלשות לטובת האורחות, טיאה פרסלי הראתה שגם היא יכולה אצל אשדוד. המשחק המשיך בקצב גבוה כשכבר אחרי 5 דקות עמדה התוצאה על 17:16 לרמלה. אשדוד הצליחה לברוח קלות ליתרון 22:27 עם נקודות של ג'קסון, אלכס כהן שנכנסה לעניינים בצבע הורידה ל25:27 בתום הרבע הראשון.

אשדוד עלתה הרבה יותר אגרסיבית בהגנה ברבע השני והצליחה לעצור את רמלה כמה דקות טובות ללא סל שדה. בנתיים הופקינס, לויצקי וג'קסון הגדילו את הפער לדו ספרתי, 27:37. שוב כהן עם משחק גב לסל וגנור עם שלשה (וחסימה מרשימה) עוררו קצת את רמלה, אבל התקפה אחרי זה בולגק רשמה את העבירה הרביעית שלה וירדה לספסל. אשדוד חטפה פעמיים, טיפני הייז טייל בצבע, והפער שוב קפץ. שלשה של דייזי פדר נענתה באחת של רוני בן נון ואחת של הייז, ובהפסקה 42:55 לאשדוד.

רמלה המשיכה לרדוף אחרי אשדוד ברבע השלישי, אבל התקשתה לעשות את ג'קסון שכבר הגיעה ל-14 נקודות. גנור עם השלשה המי סופר שלה ובולגק שקלעה אחריה הורידו ל-4 בלב, 56:60. אבל אשדוד שוב ברחה עם שליטה בריבאונד ונקודות מהזדמנות שניה, ועלתה לרבע האחרון כשהיא ביתרון 62:70.

ג'קסון הייתה פשוט בטירוף ברבע הרביעי, סל ועבירה שלה שיחררו הרבה שאגות שמחה בקרב שחקניות אשדוד. 6 דקות לסיום אנחנו ביתרון מבטיח 65:80 לאשדוד. בולגק ואלקסיס ג'ונס עוד ניסו להשאיר את רמלה בחיים, אבל בכל פעם שרמלה קצת התקרבה אשדוד ידעה להחזיר את הפער. עד הסיום זה רק הלך וגדל, והאות לחגיגות בצהוב הגיע. 76:93 בסיום.

קלעיות:
לאשדוד: טיפאני ג'קסון 27 (16 רב', 10 אס'), טיפאני הייז 22 (8 רב'), קטיה לויצקי 14, צ'לסי הופקינס (10 אס') ושי דורון 9 כ"א, סיאה פרסלי 5, שרה האטיס 4, רוני בן נון 3. כן שיחקו: נעמי קולודני, שני פרידמן, ראם נונו.

לרמלה: אדוס בולנק 24 (11 רב'), אלקסיס ג'ונס 20, נועה גנור 17, אלכסנדרה כהן 7, דזירי פדר 5, נעמה שפיר 3.כן שיחקו אופיר קסטן ושיראל ברמן.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();