הערב ומחר: הכרעות בארצית?
אלירן כהן ,25/04/2018

אשקלון תנסה לסגור עניין במעלה אדומים, עכו תנסה להחיות את העונה נגד נתניה, וגם מעלות תנסה להפתיע את רמת השרון. מחר: חבל מודיעין בפתח תקווה.

לסיקור ערב חצי הגמר הראשון

במפגש הראשון המשחק היה בשליטה כמעט מוחלטת של נתניה שהובילה כבר מהפתיחה, בעכו יודעים שזה משחק של להיות או לחדול וממש לא רוצים לסיים את העונה כבר הערב (19:00, היכל הספורט, עכו).

במעלות יצאו מעודדים במיוחד מההפסד המינימלי לרמת השרון ביום ראשון ומאמינים ביכולתם להשוות את הסדרה ולכפות משחק שלישי. ברמת השרון רוצים לעבור את הסדרה בשלום ולהתכונן כראוי למעמד הגמר (19:00, אולם ספורט אגם מונפורט, מעלות).

הפריוויו המלא לחצי הגמר הצפוני

אשקלון השיגה ניצחון משכנע במיוחד על מעלה אדומים במשחק הראשון, למרות שפיגרה בפער גדול ברבע הראשון. במעלה אדומים בנו קבוצה לעלייה, ויקוו לכפות משחק שלישי ולא ללכת הביתה שוב כבר בחצי הגמר (19:00, היכל הספורט, מעלה אדומים).

מכבי פתח תקווה הצליחה לכפות שתי הארכות במשחק החוץ בחבל מודיעין, ומחר היא תארח את הגומלין באולמה הביתה במטרה להביא את ההכרעה למשחק שלישי בחבל. בקבוצה האורחת ביקשו לדחות את המשחק ביום בשל חתונתו של שחקן הקבוצה, דורי אסף (חמישי, 20:00, עולמות).

בפריוויו המלא לחצי הגמר הדרומי

קריית אונו תנסה להתאושש מההפסד לקריית טבעון מיום ראשון כשתארח באולמה הביתי את הפועל כפר קאסם - משוכה לא פחות גבוהה, אולי במשחק הכי חשוב מבחינתה (20:00, אולם רימונים, קריית אונו).

במחוז הדרומי - רמלה, שחזרה מבור גדול לניצחון ענק ביום ראשון, תארח את עצמה מודיעין באולמה הביתה ותקווה לעלות למאזן של 2 נצחונות בבית המבחנים (19:00, קריית האמנים).

הפריוויו המלא למשחקי המבחנים






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();