צילום: לימור מלינוף



לאומית: יגמר בסוויפ? ב"ש ב-2-0
אלירן כהן ,18/05/2018

האדומים מבירת הנגב שמרו על הבית אחרי עוד משחק דרמטי וצמוד, ואחרי ששוב שמטו יתרון דו ספרתי. משחק מטורף מחוץ לקשת לב"ש בכלל ולאנטוני פישר בפרט (28 נקודות), דודו שמריז הוביל את קרית גת עם 25. ביום שלישי תהיה לנו צלחת?

סדרת הגמר בין ק"ג לב"ש ממשיכה לספק לנו יופי של כדורסל. כמו במשחק הקודם - ב"ש הצליחה לעלות ליתרון דו-ספרתי, כמו במשחק הקודם - היא גם הצליחה לאבד אותו, וכמו במשחק הקודם - זה לא מנע ממנה בסופו של דבר להיות טובה יותר במאני-טיים ולקחת את הניצחון.

ק"ג, שלא רצתה להגיע עם הגב אל הקיר חזרה הביתה פתחה טוב את המשחק ועם שליטה טובה בריבאונד הובילה במשך כל הרבע הראשון, במהלכו ב"ש נתקעה על 13 נקודות בלבד (רק 4 ב- 7 הדקות הראשונות של המשחק). ברבע השני הנצרה של הבאר-שבעים כבר השתחררה עם 6/7 מחוץ לקשת, כשאנטוני פישר מדייק 3 פעמים וזה עוד לפני שאת המילה האחרונה במשחק הזה. ק"ג זרקה למגרש את דודו שמריז שנכנס מהר מאוד לעניינים וקלע 14 נקודות עד להפסקה.

זוכרים את פישר? אז כמו שאמרנו - הרבע השני היה רק הפתיח, השלישי היה כולו שלו, במהלכו קלע לא פחות מ- 19 נקודות כשהוא כבר מעלה את מאזן השלשות שלו ל- 7/8. בדומה למשחק הראשון, ב"ש הצליחה לברוח ליתרון דו ספרתי, אך לא הצליחה לשמור עליו ושוב שמטה אותו. האורחת הידקה את ההגנה תחילת הרבע האחרון ורצה 11-1 כדי להשוות את המשחק, והמתח בשיאו.

רוברט רוטבארט בעבירה חמישית מטופשת סיים את המשחק מוקדם (כ- 7 דקות לסיום), אבל למזלה של קרית גת היא קיבלה את קדריק מייז שהשתעשע עם שלשות מהחצי. ל-2 הדקות האחרונות הגיעו הקבוצות כשהן בשוויון 80. הלחץ עשה את שלו, הכדורים לא נכנסו ורועי חגאי התקרב לעבירה טכנית אחרי שלא נרגע מטעות מזכירות. אחרי יום של 70% מהקו, במאני טיים ב"ש שמה את הכדורים בפנים ועם 6/6 בדקה האחרונה סגרה את הסיפור ועלתה ל- 2:0.

המספרים של המשחק:

* סטורם וורן עם משחק חלש מאוד של 3/13 מהשדה.
* אנטוני פישר עם 7/9 ל-3.
* 25 נקודות לספסל של קרית גת, על כולן אחראי דודו שמריז ששיחק 19 דקות בלבד.
* נמרוד טישמן לא נח לרגע. סיים את המשחק עם 40 דקות ועמד מרחק 3 אסיסטים מטריפל-דאבל.
* 8 נקודות בלבד לרוברט רוטבארט, משווה את הסקור הכי נמוך שלו העונה. בפעם השלישית בלבד העונה הוא ירד מדו-ספרתי.
* באר שבע שוב סיימה משחק עם יותר סלים ל- 3 (13) מאשר ל- 2 (12).
* קרוב ל- 2,500 אוהדים הגיעו היום להיכל הקונכייה. מישהו כאן זוכר מתי היה לנו דבר כזה בליגה הלאומית?

קלעים:

לב"ש: אנטוני פישר 28, טוני יאנגר 19, סטורם וורן 16 (6 רב'), אנדל קומברבאץ' 14 (7 רב', 6 אס'), אור סולומון 8 (8 רב'), עמית גרשון 1, בן אייזנהרט 1. כן שיחקו: אוהד כהן, עדי כהן סבן.

לקרית גת: דודו שמריז 25, קדריק מייז 17, נמרוד טישמן 16 (10 רב', 7 אס'), אלון ספיר 11 (9 רב'), רוברט רוטברט 8, ערן אסנטי 6 (6 רב'). כן שיחקו: עמית זיס, יניב חביב, אור קורנליוס.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();