ווטסון. ישתף פעולה עם חג'ג'?



כריס ווטסון בלובן
אורי סביר ,29/05/2005

גם כריס ווטסון בעוזבים. המתאזרח ששיחק בעונה שעברה בגבעת שמואל, חתם לעונה אחת בלובן הבלגית, בה שיחק העונה דרור חג'ג'. בסוף השבוע: אליפות היסטורית לברי עם רוג'ר האגינס.

כריס ווטסון, שרק בקיץ שעבר קיבל את האזרחות הישראלית אחרי מספר עונות כזר בליגה השניה במדי חדרה ומגדל העמק, חתם בלובן הבלגית לעונה הבאה. ע"פ סוכנו של השחקן, זאב גרוס, מדובר בחוזה מכובד מאוד בעל שש ספרות נטו.


ווטסון, ששיחק משחקים ספורים כזר בהפועל ת"א לפני כשנתיים, היה מלך הסלים הישראלי של ליגת העל העונה עם 15.8 נקודות למשחק עם 6.2 כ"ח. הפורוורד, ששיחק באוניברסיטת ניאגרה עם אלווין יאנג מבני השרון, שיחק גם באורוגוואי (סגן מלך הסלים), אנגליה ושבדיה, והיה שותף לעלייתה של חדרה ללאומית א' בעונתו הראשונה כאן.

במדי לובן, שזכתה העונה בגביע המדינה, שיחק העונה דרור חג'ג', שנבחר לחמישיית העונה בליגה, והקבוצה אף הייתה במו"מ בקיץ שעבר עם גיא קנטור. חג'ג' עצמו ינסה ככל הנראה לקבל חוזה בקבוצה גדולה יותר. ווטסון אגב, הופך למועמד מוביל לעמדת המתאזרח של הנבחרת, בעקבות הפציעה של דיון תומאס והויתור על דייויד בלות'נטאל.

באליפות בלגיה אגב, זכתה במפתיע קבוצת ברי, לה הייתה זו זכייה ראשונה אי פעם. במדיה שיחק רוג'ר האגינס, שעבר אליה לאחר סיום העונה בבני השרון ובמשחק הרביעי והאחרון בסדרה מול שרלרואה הוא קלע 11 נקודות. עוד בברי שיחק אלטון מייסון, בעבר בגליל.

שרלרואה, ה"מכבי ת"א" של בלגיה, הפסידה בגמר הגביע ללובן, ונותרה ללא תואר אחרי ההפסד הסנסציוני בגמר. דז'נאן רחימיץ', אקס-הרצליה קלע נקודה בלבד במשחק האחרון לזכות שרלרואה, ששיחררה במהלך העונה את טונג'י אאוג'ובי אותו רכשה מירושלים בקיץ ואת פצ'ה ארסיץ', בני הרצליה בעבר ובי.סי. קייב בהווה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();