ניסים חוגג אליפות. ומה בעונה הבאה?



האם ניסים עוזב?
אורי סביר ,30/06/2005

ע"פ האתר "יורובאסקט", אפיק ניסים לא ימשיך לעונה שלישית בשטראסבורג. שמונה ישראלים אחרים יחפשו חוזה אירופי במחנות האימונים, ובקייב: החתמה ראשונה לכהנא - דראגן לוקובסקי.

אתר "יורובאסקט" מפרסם כי אפיק ניסים לא ימשיך באלופת צרפת שטראסבורג לעונה נוספת. כמו כן, מפרסם האתר שגם המתאזרח האמריקאי/ספרדי, סטיב פיין, והפורטו-ריקני שאריף פחארדו, שהיה מועמד לירושלים בקיץ שעבר וישר אחרי סיום העונה הצטרף לליגת הקיץ במולדתו, לא ימשיכו בקבוצה שתשחק בעונה הבאה ביורוליג.

יש לציין, שחייבים לקחת את הידיעה בערבון מוגבל כרגע, כיוון שעד כה הודיעו שני הצדדים כי הם מעוניינים להמשיך את ההתקשרות לעונה שלישית. כזכור, ניסים עשה עונה טובה מאוד, ובמשחק הגמר מול נאנסי קלע שלוש שלשות גדולות ברבע האחרון שהביאו למהפך. בכ-20 דקות למשחק העונה קלע ניסים 9.8 נקודות בממוצע.

שמונה ישראלים במחנות האימונים באירופה
רועי ברקוביץ' ושחר גורדון, שחקני רמה"ש בעונה החולפת, יפתחו היום את טורניר הקיץ של טרוויזו בקבוצה אותה יאמן הבוסמן של מכבי ת"א בעבר, זדראבקו ראדולוביץ'. ברקוביץ', שחלומו לשחק בקולג' לא התגשם, וגורדון שבעונה שעברה היה על סף חוזה באוקראינה, יחפשו חוזה אירופי.

במחנה אימונים נוסף בפרנקפורט, תהיה קבוצה ישראלית באימונם של שרון דרוקר וננו גינזבורג, בה ישחקו יואב בר (אלבאקומפ ההונגרית בעונה שעברה), אורי קוקיה, גיא פניני ואורי יצחקי ששיחקו העונה תחת גינזבורג בבני השרון, גדי בוך (מכללת פיירלי דיקנסון) ודני חזות, בעבר שחקן נבחרת העתודה לאליפות העולם.

קייב החתימה את לוקובסקי
בי.סי. קייב עשתה החתמה ראשונה מאז מינויו של רני כהנא למנהל המקצועי, כשצרפה את דראגן לוקובסקי הסרבי בן ה30- ממקדוניקוס היוונית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();