בנדה ממשיך בנהריה
אורי סביר ,21/07/2005

רכז הנבחרת, עמית בן-דוד, חתם לעונה נוספת בעירוני נהריה, ויחד עם אבי סוכר ירכיב צמד מובילי כדור כחול-לבן. אריק קמבל לא ממשיך כנראה

עמית בן-דוד חתם לעונה נוספת בעירוני נהריה, ויחד עם אבי סוכר, יהיו לאבי אשכנזי שני רכזים על טהרת הכחול-לבן, אחרי הכישלונות בעונה שעברה עם ארתור לי ואנדרה וולרידג'.

בן-דוד הצטיין ביורופליג בעונה שעברה, במיוחד לאחר שנהריה רשמה את פלדג'ר על חשבון וולרידג' ובנדה נשאר רכז יחיד. בנדה, שגדל במכבי רעננה, שיחק גם בצפת וראשל"צ, אבל ביתו האמיתי כך נראה הוא בעין שרה.



העונה רשם בן-דוד 11.3 נקודות ו3.3 אסיסטים למשחק ביורופליג, והציג יכולת נהדרת שהביאה לזימונו לנבחרת, שם אגב הוא נכלל בסגל הרחב יחד עם חברו החדש לקבוצה, אבי סוכר.

אחרי עזיבתם של איתי לב וארז מרקוביץ' נחלש מאוד הקו הקדמי של הקבוצה הצפונית. המצב לא צפוי להפןך לטוב יותר, שכן הזר המצוין אריק קמבל, שהוביל את נהריה בשנים האחרונות צפוי לעזוב. קמבל נמצא בארץ מעל 3 שנים, מה שיגרום לתשלום מס כפול על משכורתו. העסקה היקרה עלולה להשאיר את אחד האתלטים הגדולים שנראו כאן, בחוץ.

דבר הפרשן
לחיוב: בנדה הוא כבר מזמן יותר מרק שחקן בנהריה, וחשוב מאוד להשאיר אותו, במיוחד אחרי עזיבת מרקוביץ' ואי הודאות לגבי הזרים. אשקלון כבר הוכיחה שאפשר להסתדר בלי רכז זר, ויחד עם סוכר, יש לאשכנזי צמד ראוי בהחלט.

לשלילה: ימיה הגדולים של נהריה היו בקדנציה הראשונה של לי ועם סטבין סמית', ואפילו בורסיה הקודמת שלה הרכז היה לוקה פביצ'ביץ'. עם כל הכבוד לרצון והאנרגיות, לא בטוח שבן-דוד וסוכר יעשו את העבודה מול רכזים בכירים בליגת העל וביורוקאפ.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();