טפירו חוזר למלחה
אורי סביר ,24/07/2005

המלפפון הישראלי הכי חם הקיץ, מאיר טפירו, חוזר אחרי שלוש שנים להפועל ירושלים, אחרי שחתם היום על חוזה לשנתיים.

מאיר טפירו, ששיחק בעונה שעברה בנאנסי הצרפתית, חוזר למדים האדומים של הפועל ירושלים. הגארד, שבתחילה דרישותיו הכספיות הרתיעו מאוד את חבורת קליין, הגיע לעמק השווה עם הקבוצה והיום בצהריים התבצעה החתימה הסופית על חוזה לשנתיים.

מאיר טפירו הוא אחד מהשחקנים המובילים בישראל", הודיעה הנהלת ירושלים באתר הרשמי של הקבוצה. "למאיר ניסיון רב בכדורסל הישראלי וניסיון אירופי עשיר. אין ספק שזהו חיזוק משמעותי והוא יהיה אחד מעמודי התווך של הקבוצה".

השחקן עצמו אמר: "שיחקתי בעבר שלוש שנים בהפועל ואני מרגיש שחזרתי הביתה. אני שמח על הבניה היסודית של הקבוצה ומאמין שבעונה הבאה נהווה גורם משמעותי בכדורסל".

טפירו, גארד הנבחרת שבעונה שעברה הוביל את נאנסי לגביע האסים (תוארו הראשון בקריירה) ולגמר פלייאוף מדהים, הוזכר גם כמועמד למכבי ת"א, הפועל ת"א ובני השרון, כמו גם הצעות אירופיות רבות שעמדו על הפרק.

בפעם האחרונה שלבש השחקן את החולצה האדומה, זה היה לפני שלוש שנים, וגם אז המאמן היה ארז אדלשטיין. אבל הייתה זו העונה הגרועה ביותר מבחינה קבוצתית בכל שלוש שנותיו של טפירו בבירה, ואחריה הוא עבר לעונה נהדרת בבני השרון, איתה הגיע לארבע הגדולות, כשגם הקבוצה וגם הוא מראים יכולת שיא.

גיא קנטור, שלקבוצה אופציה עליו לעונה נוספת, עשוי להמשיך בירושלים גם בעונה הבאה, אך עתידו יתברר סופית בימים הקרובים.


טפירו. מחליף את שפר






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();