"בנבחרת נותנים 120%"
ליאור קלינגר ,30/07/2005

אורנית שוורץ עונה לשאלות גולשי ספסל על סיכויי הנבחרת, המעמד שלה באנדה רמה"ש, דור העתיד ועוד.

נועם - מבחינת הקהל, המועדון והיחס, איפה הכי נהנית לשחק עד עכשיו?
"היום אני קפטנית אנדה רמה"ש ואני חושבת שזו הקבוצה הכי מקצוענית ומשפחתית ששיחקתי בה מהרבה בחינות. היחס, הערכה, ושיתוף הפעולה בין כל אחת ואחת אם זה הצוות המקצועי, הניהולי או השחקניות ובנוסף השראתו של הנרי זימנד, כל אלא ועוד גורמים לקבוצה שלנו להיות משפחה."

נועם - בתור אחת ה"ותיקות", מי לדעתך 'הכדורסלנית הבאה' של ישראל?
"השחקניות שלפי דעתי יגיעו רחוק אם ימשיכו לעבוד קשה הן כמובן שי דורון שכולם מדברים עליה ואני חושבת שהיא תהייה אישיות כדורסל. אך חוץ ממנה קארין אגסי מנבחרת הנערות ונעמה שפיר מנבחרת הקדטיות הן ילדות מאוד מוכשרות שיכולות להיות בעוד מספר שנים המובילות הבאות בכדורסל."

צליל - עם צוות הזרות המרשים שרמה"ש הביאה לעונה הבאה, איך את מרגישה בתור אחת מהשחקניות הישראליות הבכירות שיש בליגה, לעלות מהספסל כשאת יכולה לפתוח בהרכב בכל קבוצה אחרת בליגה, וברמה"ש להיות שישית או שביעית ברוטציה הנוכחית?
"זו שאלה טובה, ואגיד לך שהיום להיות חלק מאנדה רמה"ש מבחינתי זהו כבוד גדול. זו הקבוצה היחידה בארץ שמשחקת במפעל אירופי וכמו כן אני מאמינה ביכולתי ויודעת שאתרום לקבוצה גם בתור שחקנית שביעית בדיוק כמו שעשיתי בשנה האחרונה. וכשמשחקים שני משחקים בשבוע צוות המאמנות נזקק לסגל רחב וטוב."

רועי רובינשטיין - לאחר השנה הנפלאה של רמת השרון באירופה ולאחר שהתמודדת עם שחקניות אירופאיות רבות האם את חושבת שיש בסגל [הנבחרת] מספיק עומק להתמודד מול שאר הקבוצות לאורך טורניר שלם?
"אני חושבת שעל הדף יש לנו נחיתות מסוימת מול האירופאיות אך גם בעבר חשבו כך והוכחנו שאם ניקח את החסרונות שלנו ונהפוך אותם ליתרונות כמו למשל המהירות של הגבוהות (שהן לא כל כך גבוהות) שלנו אל מול הגבוהות של נבחרות אחרות, ונדע איך לשחק יחד ולעזור אחת לשנייה, ונצמצם את מספר הטעויות. לא צריכה להיות לנו בעיה להתמודד מול כל אחת מהנבחרות שאיתנו בבית. מה עוד כשמגיעים לנבחרת ישראל תמיד נותנים 120% ולא רק 100%."

שיר, בת 15 וחצי מכפר סבא - אני מאחלת לך קודם כל ולנבחרת הצלחה רבה בטורניר ולך בכלל בהכל. איך זה להיות הקפטנית של אנדה רמה"ש ועם אילו בנות מהקבוצה את מסתדרת הכי טוב באנדה רמה"ש?
"להיות קפטנית זה כבוד גדול. במהלך השנה נפגשנו עם הרבה ילדות והיינו שותפות לאירועים עם הקהילה דבר שחשוב לא פחות מלשחק כדורסל ולעשות את כל זה כקפטנית אנדה רמה"ש היה כיף כיפליים.
השנה גרתי בדירה יחד עם לייני סילויין והיינו חברות טובות. חוץ ממנה לימור זיו היא חברה מאוד טובה."


תהילה -מי השחקנית כדורסל האהובה עליך בכל הזמנים?
"אין שחקנית ספציפית שאני אוהדת אך בצעירותי אהבתי מאוד את אורלי גרוסמן ולכן לקחתי את גופיה מספר 8".

תהילה -מה את חושבת על סיכוייה של רמה"ש בעונה הבאה?
"אני חושבת שלאנדה רמה"ש יש סגל חזק וטוב לשנה הבאה ואחרי שלקחנו גביע אנחנו רוצות את שני התארים בארץ והגעה לגמר היורוקאפ."

תהילה -אם היו מבקשים ממך להגדיר את עצמך במילה אחת היית אומרת שאורנית שוורץ היא...?
"מיהי אורנית שוורץ במילה..... מושכת אש ואמוציונלית (טוב נו שלוש מילים)..."







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();