אשקלון מעבה את הספסל
אבי יופה ,29/08/2005

ולאדי ירמישין סיכם בקבוצה, ויחזק את הספסל. חברו לתיכון ליאו-בק החיפני בעבר, קובי אייזיק עשוי לחזור לעונה נוספת בכל זאת.

אליצור עירוני אשקלון ממשיכה ללכת על בטוח בכל הנוגע להחתמת שחקנים לעונה הבאה, והיא ממשיכה להזרים שחקנים מוכרים דרומה. עם פתיחת האימונים בתחילת השבוע הבא, נמצאת הקבוצה על סף השלמת הסגל שלה לעונה הבאה באופן סופי. הבוקר, לאחר משא ומתן קצר בין הצדדים, סיכם ולאדי יירמישין את תנאיו בקבוצה. חתימה סופית על החוזה עדיין אין, אך היא צפויה להתבצע בימים הקרובים, טרם מועד פתיחת האימונים ב- 4.9.


ירמישין. הולך בעקבות אייזיק

ירמישין (21, 200 ס"מ) הוא גבוה אתלטי, עם יכולת חסימה טובה וכשרון בלתי מלוטש. בעונה שעברה קלע השחקן קצת מעל נקודה למשחק ב- 19 משחקי ליגה בהם שותף. הפורוורד הצעיר נחשב לשחקן טוב ופוטנציאל מבטיח, בעל ניתור חזק ויכולת לייצר נקודות. הבעיה שהוא עדיין לא הוכיח עצמו ברמות הגבוהות וספק אם הוא מתאים לשחק בקבוצה כמו אשקלון, שמקווה לשדרג עצמה מבחינה מקצועית שלב אחד למעלה מהעונה שעברה.

ירמישין, שזכה עם נבחרת העתודה במדליית הכסף מאליפות אירופה בשנה שעברה, היה המצטיין במסע המשחקים הראשון של הנבחרת הקיץ, אבל באליפות העולם עצמה, כמו יתר חבריו, הוא די איכזב ורשם 3 נק' ו2 ריב' בלבד בשמונה דקות למשחק.

במידה וירמישין אכן יחתום בקבוצה, הכוונה תהיה לצרף גבוה ישראלי נוסף בכדי לסגור את סגל הקבוצה באופן סופי. לאחר שנוכחו לדעת, כי המצב בשוק השחקנים לא מלבב, החליטו בהנהלת הקבוצה על חזרה לאופציית קובי אייזיק, שחקנה לשעבר של מ.כ. חיפה, שאולי ויחזור לאשקלון לאחר שעם תחילת הפגרה הוא קיבל הודעה כי לא מעוניינים בשירותיו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();