הלפרין זומן לנבחרת
אורי סביר ,06/09/2005

יותם הלפרין, שחקן הרכש החדש של אולימפיה לובליאנה, זומן היום לסגל הנבחרת במקומו של ברק פלג וישחק איתה בנוביסאד. משחקי הנבחרת ישודרו בערוץ ישראל 10.

יותם הלפרין, כוכב נבחרת העתודה שהיה מלך הסלים באליפות העולם בארגנטינה הקיץ וגם נבחר לחמישיית האליפות, זומן היום לסגל הנבחרת הבוגרת ואף הספיק להשתתף באימון הערב.

הלפרין, שלפני שבוע קיבל דחיית שירות מצה"ל שאיפשרה לו לעבור ממכבי ת"א לאולימפיה לובליאנה, מחליף בסגל את ברק פלג, שלא יכול לצאת עם הנבחרת לנוביסאד בגלל בעיה בריאותית אישית.

עבור הלפרין יהיה זה קיץ שלישי עם הנבחרת הבוגרת, אחרי שלפני שנתיים שיחק איתה באליפות אירופה בשבדיה ולפני שנה בחצי גמר אליפות אירופה, כשלא פעם הוא אף פותח בחמישייה. באופן עקרוני, הוא היה אמור כבר השבוע להצטרף לאימוני הקבוצה הסלובנית, אך עכשיו השתנו פני הדברים, והוא ימשיך לסלובניה אחרי משימת הנבחרת.

יש לציין שבעבר התבטא צביקה שרף שאם זה היה תלוי בו, לא בטוח ששלישיית העתודאים, הלפרין, לימונד ואליהו, היו משוחררים בכזאת קלות מהנבחרת הבוגרת לטובת המשימה של הנבחרת הצעירה.

הרכז הצעיר הועדף על פני עמית בן-דוד, אבי סוכר וארז כץ.

הטורניר ישודר בישראל 10
ערוץ ספורט 5 וערוץ ישראל 10 הגיעו להסכם ביניהם, לפיו ישודרו משחקי נבחרת ישראל בנובי סאד בערוץ ישראל 10. ישראל תתמודד נגד צ'כיה ביום שני, 12 בחודש, ותשחק נגד הונגריה ביום שלישי, 13 בחודש. המשחקים יחלו בשעה 20.00.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();