שטראסבורג רוצה את אפיק בחזרה
שלומי פרי ,24/01/2006

בראיון לעיתון צרפתי סיפר אריק ג'ירארד, מאמן שטראסבורג, על נסיונה של הקבוצה להחזיר את הגארד הישראלי לקבוצה איתה זכה באליפות צרפת בעונה שעברה.

והערב: 15 נקודות לניסים בניצחון ביורוקאפ. לובין הפסיד במוסקבה

אריק ג'ירארד, מאמן שטראסבורג התראיין לעיתון הצרפתי DNA ואמר בקשר לאפיק: "היו לנו זמנים טובים מאוד יחד, הייתי רוצה שהם יימשכו, הסוכן שלו העלה את הדרישות מעבר לרמה שיכולנו לעמוד בה ולמעשה טירפד את העיסקה. פנינו אליו כי הבנו שאפיק לא מרוצה ברוסטוב."

ג'ירארד ממשיך ומספר שבשטרסבורג פנו למועדון הרוסי כדי לנסות להחזיר את השחקן. רוסטוב הסכימו לשחרר את אפיק אבל דרשו 70-80 אלף דולר מהמועדון הצרפתי. המשא ומתן בין הקבוצות נמשך כאשר ג'ירארד מחמיא מאוד לאפיק במהלך הראיון ורומז רמז עבה למנהלי קבוצתו "אם הקבוצה רוצה שחקן שיכניס אנרגיות לקבוצה וישמור טוב, אין הרבה אופציות טובות מאפיק".

כמו כן מודה המאמן שכאשר מעמדו של אלווין יאנג (שבינתיים חתם בנהריה) החל להתערער, שם אחר שעלה כמועמד הוא לורן סיארה, שבשנה שעברה זכה בגביע הצרפתי עם גראבלין ועבר העונה לדיז'ון.

שטראסבורג, שזכתה עם אפיק באליפות צרפת בעונה שעברה אחרי ניצחון בגמר על נאנסי של מאיר טפירו, מדורגת העונה במקום השישי בבית א' של היורוליג, במאזן 3 - 8 (כמו לובליאנה וא.א.ק) ובמרחק שלושה ניצחונות מהמקום החמישי. בליגה הצרפתית מדורגת הקבוצה במקום השישי בלבד, במאזן 11 - 6.

בשני המשחקים האחרונים שלה אגב, הפסידה הקבוצה לישראלים: ביום ה' האחרון הובסה בסלובניה מול לובליאנה של יותם הלפרין וביום א' הפסידה בבית לשאלון של אורי כהן-מינץ.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();