יותם. ערב ענק



תצוגת שיא של יותם באתונה
אורי סביר ,26/01/2006

משחק גדול של יותם הלפרין, עם 26 נקודות ב92% מהשדה, כולל 12 ברבע האחרון, עזר ללובליאנה להשיג ניצחון חוץ באתונה. גביע האתגר: המשחק של לאריסה נדחה עקב תנאי מזג האוויר.

לזה חיכינו, לזה פיללנו. משחק ענק של יותם הלפרין הערב באתונה סידר לאולימפיה לובליאנה ניצחון חוץ פנטסטי על א.א.ק, 68-77. יותם היה נהדר כבר מהפתיחה, עם 8 נק' ו5 אס' ברבע הראשון, שהסתיים ביתרון נקודה ללובליאנה. א.א.ק התאוששה וסגרה את המחצית ביתרון 34-37.

הסיפור האמיתי היה ברבע האחרון. בפיגור נקודה, שש דקות לסיום, לקח יותם את העניינים לידיים, וקלע 12 נקודות עד לבאזר: ליי-אפ שהעביר את היתרון, שתי שלשות שפתחו פער קטן, ואז סל ושתי קליעות עונשין שפתחו יתרון תשע וסגרו עניין.

בסה"כ שיחק יותם 36 דקות בהן רשם את השורה המדהימה הבאה: 26 נקודות (8-9 לשתיים, 3-3 לשלוש, 1-2 מהקו), מסר 6 אסיסטים, הוריד 2 ריב', חטף פעמיים, איבד שלושה כדורים ומשך שש עבירות. טימו ראיניקו הוסיף 16, והיה למעשה היחיד מלבד הלפרין בספרות כפולות.

בצד השני יכלו עמית תמיר ודרור חג'ג' בעיקר להינות מההצגה של יותם מהספסל. תמיר לא שיחק כלל, חג'ג' שותף ל3 דקות בהן תרם חטיפה בודדת. קופרנאת' הוביל את המפסידים עם 18. א.א.ק נשארה במקום האחרון יחד עם שטראסבורג במאזן 3 - 9, הסלובנים עלו למקום השישי במאזן 4 - 8.

המשחק של לאריסה נדחה למחר
ישראל שיינפלד ואולימפיה לאריסה היו אמורים להשלים הערב את העפלתם לחצי גמר גביע האתגר, אבל סופות שלגים בנמל התעופה מנעו מהיוונים להגיע בזמן לפורטוגל, שם היו אמורים לשחק נגד מאדיירה. בפיב"א החליטו לדחות את המשחק למחר (ו') ב20:00. אם לאריסה תשמור כצפוי על יתרון 26 הנקודות מהמשחק הראשון, היא תפגוש בחצי הגמר את אוראל גרייט ושרון דרוקר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();