יותם זכה בגביע הסלובני
אורי סביר ,19/02/2006

יותם הלפרין זכה הערב בגביע הסלובני עם אולימפיה לובליאנה, אחרי ניצחון בגמר בדומז'אלה על לאשקו, 78-71. הלפרין קלע 16 ומסר 9 אס' (בפנים: שתי תמונות מהמשחק). ישראל שיינפלד קלע 10 נק' בניצחונה של לאריסה על מקדוניקוס, בעוד חג'ג' וא.א.ק חזרו להפסיד. ניצחון גם לגונן באוסטריה.

יותם הלפרין זכה בשני גביעים עם הנוער של מכבי ת"א ועוד ארבעה עם הבוגרים, אבל סביר להניח שאף אחד מהם לא היה מתוק כמו זה בו זכה הערב. בשנתו הראשונה בחו"ל, זכה הערב יותם עם אולימפיה לובליאנה בגביע הסלובני אחרי ניצחון בגמר על לאשקו, 78-71.

לעיני אלף צופים בדומז'אלה, הובילה לובליאנה כמעט לכל אורך המשחק, כאשר במחצית ההפרש יורד לנקודה בלבד, אבל אולימפיה התאוששה מיד ושמרה על פער קטן עד לסיום, לא מעט בזכות היכולת הנהדרת של הלפרין והדומיננטיות של דימארקו ג'ונסון (18 נק') בפנים.

הלפרין לא ירד מהמגרש לרגע וקלע 16 נקודות ב50% מהשדה. הוא הוסיף תשעה אסיסטים, שני ריבאונדים ושתי חטיפות. לובליאנה, שהודחה מהיורוליג בשלב מוקדם, תנסה עתה לשקם את הקמפיין האדריאטי שלה. לליגה הסלובנית היא תצטרף בשלב מאוחר יותר. מהספסל של לאשקו אגב צפה אורי יצחקי הפצוע.
בתחתית הכתבה, שתי תמונות מגמר הגביע הסלובני

אוסטריה: גמונדן הגדילה את הפער
גמונדן הגדילה הערב את הפער בראשית הטבלה אחרי תבוסת בית מפתיעה של קאפפנברג. הקבוצה של בוב גונן רשמה ניצחון שיגרתי על סנט פולטנר בבית 79-63, ולמעשה יתרון הביתיות שלה בפלייאוף כבר די מובטח.

יוון: ניצחון לשיינפלד, הפסד לחג'ג'
אולימפיה לאריסה הביסה הערב בבית את מקדוניקוס 71-52, במשחק הגנתי נפלא שהוריד את אחוזי הקליעה של האורחים לריצפה. ישראל שיינפלד שיחק 17 דקות, בהן קלע 10 נקודות (4-5 מהשדה, 2-2 מהקו), הוריד 3 ריב' וחטף פעמיים. ניקולאידיס הוביל את המנצחים עם 18 כולל 4 שלשות. המפסידים קיבלו נקודה בודדת מבריאן ברייסי (0-6 לשלוש) ו5 מפטריק לי, שפתח את העונה בגליל ורשם 20% מרשימים מהשדה.

אם חשבנו שהניצחון של א.א.ק אתונה בשבוע שעבר מוציא אותה לדרך חדשה, הגיע הערב המשחק מול פאניוניוס והבהיר אחרת עם הפסד 75-89. דרור חג'ג' שיחק 25 דקות, בהן קלע 5 נק' (1-1 לשתיים, 1-4 לשלוש), מסר 4 אס', חטף כדור אחד ואיבד שניים. פאפאיואקים הוביל את א.א.ק עם 21 ו9 ריב', איקונומו קלע 19 למנצחים, שקיבלו 16 מוויל אייברי, חברו של חג'ג' לקבוצה לפני שנתיים בהפועל ת"א.


יותם במשחק הגמר (צילום: האתר הרשמי של לובליאנה)


לובליאנה חוגגת עם הגביע (צילום: האתר הרשמי של לובליאנה)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();